fredag 13 augusti 2010

Djurbloggen borttagen

I ett av mina tidigare inlägg så nämnde jag för er att jag skulle ta bort min djurblogg, jag nämnde också att jag skulle berätta när den har tagits bort.

Så nu nämner jag det: Djurbloggen raderades den 21 juli i år.

Skulle ha nämnt detta lite tidigare, men det har helt enkelt inte blivit av.

Men men, bättre sent än aldrig.

Orsaken till varför jag tog bort den är följande: Den gav mig ingenting längre, dessutom hade jag inte skrivit något inlägg i den sedan januari i år.

Så nu vet ni det.

2 kommentarer:

Ninja sa...

Så kan det vara....jag bytte bloggställe och ändrade inriktning på bloggen till en mer ointressant ickekomersiell blogg....
jag kom på att jag inte hade varken tid eller lust att skriva för "publik" om du förstår vad jag menar?

Karpstryparn sa...

Svar til Ninja: Jag förstår precis vad du menar.