fredag 2 april 2010

Lögnerna, förtalet och bristerna kommer efter Påsk

Ikväll var det tänkt att jag skulle skriva ett inlägg om Metall:s förbundsordförande Stefan Löfvens lögnartikel om Sverigedemokraterna som i onsdags publicerades i tidningen da, alltså Dagens Arbete.

Men det får vänta tills efter Påsk, jag hinner inte med det innan.

Men jag har både länken till artikeln och artikeln i ren tidningsform, så visst blir det av.

Det här blir mitt sista inlägg i denna blogg före Påskafton, så därför önskar jag mina läsare en riktigt Glad Påsk.

Dock ska ni inte bli lottlösa denna gång heller.

Se därför en film där jag pratar om invandring och mångkultur, t ex vad det är som är bra med att 80 % av alla brott i Sverige begås utav invandrare och "flyktingar" ifrån t ex Mellanöstern och de afrikanska länderna

Filmen finns på http://www.youtube.com/watch?v=mJ06269TxSA .

Glad Påsk på er, vi höres efter Påskafton, närmare bestämt på Påskdagen eller Annandag Påsk.

Ha det bra så länge!

2 kommentarer:

Emma-Lou sa...

Ja klart de är stolta grabbarna :-) Lika bra att börja tidigt, att visa vad som är rätt och fel. Finns redan så många puckon i det här landet - och jag vill inte att mina barn ska bli en av förövarna.

Adara sa...

Ja visst är det sjukdomstider nu! Jag börjar bli bättre dock vilket är riktigt skönt. =)

hihi härligt, bra att man orkar blogga i alla fall. ;)
hoppas du har haft en bra påsk förresten!