onsdag 21 april 2010

Om fascistiska, våldsförhärligande, terroristiska, falska och antidemokratiska snoravskum

Här följer en liten film om just det som står i rubriken.

I filmen pratar jag om antirasism och antirasister, om antirasistiska nätverk, om organisationen Ungdom mot rasisms kampanj "Rösta demokratiskt", hur fascistiska och falska antirasister är, om en utav demokratins grundpelare, om dödsmisshandeln som begicks utav en libanesisk invandrare mot en 78-årig kvinna på en viss parkeringsplats i Landskrona i år, om hur antirasister skymfade och hånade hennes minne, om vänsterextremister, samt om vad jag skulle göra om jag hade barn som hade blivit vänsterextremister.

Men jag pratar också om varför man enligt antirasister (eller rättare sagt idioter) är rasist om man brukar göra och äta pannkakor, varför det enligt dessa idioter är rasistiskt att bajsa, samt varför man är rasist beroende på var vissa färger i ens bokhylla sitter någonstans.

I slutet utav filmen säger jag dock en stollig sak, nämligen att den vita delen av bokhyllan symboliserar den svarta. Det som istället skulle ha sagts var att om en vit del av bokhyllan sitter över en svart del så menas det, enligt antirasister, att den vita rasen är överlägsen den svarta, och därför är bokhyllan då enligt dessa idioter rasistisk.

Ett stort tack till MrVarulv på Youtube för hjälpen med denna film.
Filmen är inspelad den 19:e april i år, och direktlänken till filmen är http://www.youtube.com/watch?v=2VIJf7d3VpM .

Om ni vill besöka MrVarulvs Youtube-kanal så har ni den på http://www.youtube.com/user/MrVarulv .

12 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Godmorgon vännen! Kramiz

Gilla sa...

Jag började titta på din film, men den var för lång för mej just nu. Tiden räcker inte till för tillfället. Men jag ska titta p den senare.

Svar: Tack, det var ju roligt att du tyckte att det var intressant med säktforskningen.

Då får jag ju titta på din film idag. Är det hopplock av flera filmer och är det taget med videokamera eller med en vanlig kamera? Jag brukar ju filma med min vanliga kompaktkamera.

Angående ditt svar, så är det väl lite ärorikt att du vill kommentera hos mej. Tack för det.

Vi spelar så pass lite och bara för spänningens skull. Gilla

Anonym sa...

det är ju bara extremister som uttrycker sig så o inte antirasister

Karpstryparn sa...

Svar till kloppan: Inte riktigt, det är både extrema antirasister och mer vanliga antirasister som gör sådant, det har jag sett och hört många exempel på själv. Detta gäller både unga och äldre, även om det finns en och annan antirasister som inte gör sådant också naturligtvis.

Karpstryparn sa...

Svar till Gilla: Okej, det är ju bara att se den när du har tid, den finns kvar.

Svar: Japp.

Nej, filmen består utav olika bilder med ett ljudklipp till, det är jag som talar i ljudklippet. Jag har mick på datorn som det går att spela in ljudklipp med, det nästa ska handla om hets mot folkgrupp och det kommer att bli en film om det.

Angående mitt svar: Ärorikt? Ja, hehe, kanske det. Varsegod.

Angående spel: Oki doki.

Gilla sa...

Du har alltså inte använt dej av Windows Moviemaker? Gilla

annsan_s sa...

Visst är den kul. Hahahahaha..
Vad säger man om inlägget ditt, återkommer! Ha en go kväll..Kram

Anonym sa...

jag förstår inte ditt resonemang riktigt i kommentaren du skickade att antirasister ofta är alldeles för trångsynta för att vara riktiga antirasister
ha en bra kväll

Karpstryparn sa...

Svar till kloppan: Det jag menade i kommentaren var att de flesta antirasister ser rasism i så gott som varenda liten sak, att det sedan inte är frågan om rasism spelar ingen som helst roll för dem. Det kallar jag att vara trångsynt, eller rättare sagt att vara idiot. Antirasister som är sådana är inte riktiga antirasister, däremot är de trångsynta idioter och totalt IQ-befriade.
Ha en bra kväll

Karpstryparn sa...

Svar till Gilla: Nej, jag skaffade mig en ny dator för inte så länge sedan, har inte lärt mig den än riktigt.

annsan_s sa...

Härligt, är för trött i huvet för att tänka! Kram

Anonym sa...

då fattar jag
kram