onsdag 31 mars 2010

Introduktion till Metall:s ordförande Stefan Löfven:s lögnartikel om Sverigedemokraterna

Idag läste jag en artikel om Sverigedemokraterna som var skriven utav fackförbundet Metall:s förbundsordförande Stefan Löfven.

Jag behövde inte läsa mer än ett par rader innan hans första lögn i denna artikel dök upp, nämligen påståendet om hans respekt för varje annan människa och individ.

En annan utav de lögner som han kom med var att Sverigedemokraterna härstammar i rakt nedstigande led från nazistiska och rasistiska organisationer och att partiets ideologiska och politiska rötter drar sig ända tillbaka till den svenska naziströrelsen under andra världskriget, när det i själva verket är HANS parti, alltså Socialdemokraterna, som allt detta är sant om.

Efter att ha läst igenom hans "artikel" så var det bara att konstatera att den från början till slut till 99 % bestod utav lögner, förtal och allmänt bullshit om Sverigedemokraterna rakt igenom.

I mitt nästa inlägg, som ska komma i morgon eller på fredag, kommer jag därför att ta upp alla de lögner som han har skrivit i den s k "artikeln" och också naturligtvis ha med bevis som visar att han har fel i sina påståenden, jag kommer t ex att ta upp saker som bevisar att det som han påstår om SD däremot gäller hans eget parti, alltså Socialdemokraterna.

För denne Löfven (vilket namn förresten) gör precis som en absurd majoritet utav alla politiskt korrekta, eller rättare sagt de politiskt korkade, gör:
De sprider lögner, förtal och smutskastning om Sverigedemokraterna och andra verklighetsförankrade människor (alltså om både svenskar och invandrare), istället för att försöka uppmana och göra någonting åt alla de problem som SD tar upp om invandringen och det mångkulturella samhället.

Nästa inlägg kommer alltså, precis som mina andra, att bli mycket intressant.

Men ni ska väl få något att bita i den här gången också? Ja, självklart ska ni få det.

Här följer därför en liten film som jag har gjort tillsammans med en god vän, nämligen MrVarulv på Youtube.

Filmen handlar om kommunismen och de många folkmord som denna vidriga ideologi är ansvarig för, det är jag som talar på filmen (läs förresten också texten till filmen, som finns i rutan till höger om den).

Varsegoda: http://www.youtube.com/watch?v=xbp9u99md6s .

3 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan! Många tar bloggpaus nu under påsk så det blir mer läsare efter helgen!!! Kram på dig!

Mia64 sa...

Tittar in och önskar dig en Glad Påsk :)

charlotte sa...

glad påsk o ha e´n trevlig dag