tisdag 30 mars 2010

SD:s Dragan Klaric utsatt för muslimska mordhot

Under måndagen denna vecka så har Sverigedemokraternas Dragan Klaric utsatts för mordhot utav muslimer.

Så här skrev han igår, alltså måndagen den 29:e mars, på sin sida på Facebooksida om det hela (jag citerar):

"Islamister har riktat hot mot mig som chef och produktionsansvarig för SD Television. De hotar med att de ska hitta mig och bomba mig! Jag kommer under dagen att göra en polisanmälan då detta hot är riktat mot pressfriheten och yttrandefriheten i Sverige och hotet är riktat mot mig som journalist."

Ja, vad tycker ni om detta?

Det här är ju bara ytterligare ett bra bevis på att muslimer (i alla fall 99, 99 % av dem) är emot demokratin.

Fast det klart, när man tillhör en våldsam våldtäkts- och pedifilreligion vars utövare har som mål att att ta över världen (i alla fall 99 % av dem), och som inte gillar icke-muslimer, så är det självklart att man är emot de demokratiska värdena.

Se bara på det här med Lars Wilks t ex.

Ja, muslimerna är vår tids nazister, inte ens Tredje Rikets nazister ägnade sig åt sånt här. Dagens nazister trängs undan och muslimerna har axlat manteln som de nya nazisterna tillsammans med de fascistiska vänsterextremisterna.

Muslimerna och vänsterextremisterna har förresten haft den på sedan mitten på 90-talet, och även några år tillbaka i början på 90-talet.

Men nu för tiden är det mer uppenbart än någonsin!

Angående kroaten Dragan Klaric så gör han naturligtvis helt rätt som anmäler dessa avskum.

För mordhot är än så länge ett brott i det här landet!

Angående SD Television: Besök kanalen på http://www.youtube.com/user/SDTelevision .

2 kommentarer:

charlotte sa...

jag tycker att det är sjukt lågt när de kör med sina jävla bombhot så fort ngt är som innte passar dem...

Karpstryparn sa...

Svar till charlotte: Ja, den eller de personer som inte tycker det borde spärras in, ty de är en samhällsfara.