söndag 7 mars 2010

Mona Sahlin tycker att det är rätt med judeförföljelse

I morgon eller på tisdag så kommer jag att skriva om Mona Sahlins lögner om personer som har belägg/fakta för/på att muslimer och vänstermänniskor begår hatbrott emot judar i Malmö, har nämligen kollat på SVT-programmet Agenda ikväll där hon och Kristdemokraternas partiledare Göran Hägglund debatterade om att judar utsätts för hatbrott i Malmö.

Jag kommer i det också att ta upp vad som skiljer falska negrer ifrån äkta negrer, och var falska negrer kommer ifrån.

Så missa inte nästa inlägg, kommer att bli mycket intressant det.

Väl mött då.

14 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Godmorgon vännen! Hoppas din helg varit fin! Kramen

Emma-Lou sa...

SVAR: haha, blir du hungrig av fruktpuré ;-)

Anonym sa...

Karpstryparn 11

Jag håller med dig fullständigt, blev upprörd då jag såg Agenda igår och Mona Sahlin stod och påstod att inte Muslimer hatar judar. Alla vet väl att radikala Islamister påstår att förintelsen inte ägt rum och att de hatar judar..

Se nedanstående videolänk som visar hur utlandet ser på dessa problem i Sverige.

http://www.youtube.com/watch?v=hU7T5fbJbq0&NR=1

Dax för Svenska politiker och massmedia att vakna!! Se sanningen, och mörklägg inte sanningen.

Ladycobra sa...

Det är skrämmande med denna Judeförföljelse i Malmö och otroligt att Mona Sahlin står och säger i Agenda i debatt med Göran hägglund att muslimer inte står för trakkaserierna av judar i Malmö.

Gå in på nedanstående videolänk och lyssna på hur utlandet ser på
dessa problem i Sverige.

http://www.youtube.com/watch?v=hU7T5fbJbq0&NR=1

Samt även denna video.
http://www.youtube.com/watch?v=NQOCcx5V9RI&feature=player_embedded

Karpstryparn sa...

Svar till Anonym: Jag blev dock inte förvånad över aset Mona Sahlins förnekelse om att muslimer begår hatbrotten, hon är ju muslimkramare och vad jag vet så har hon även konverterat till islam.
Hennes falska prat om alla människors lika värde har i och med hennes förnekelse fått sig ytterligare ett stort antal törnar, det är nästan så man tror att hon är Adolf Hitlers barnbarn.

Jag skulle inte bli förvånad om hon på något sätt är delaktig i denna förföljelse, hon är ju det redan med tanke på vad hon har sagt.

Tack för länktipset, ska kolla upp det.

Absolut, politiskt korrekta avskum och massmedia har mörkat sanningen alldeles för länge, precis som de alltid har gjort.

Katrpstryparn sa...

Tillägg till Anonym: Min blogg heter förresten Karpstryparn 2, hehe, fast jag skrev siffran 2 med romerska bokstäver. Det blir alltså Karpstryparn II då, man får trycka på stor bokstav-knappen för att det ska bli II, inte 11.

Karpstryparn sa...

Svar till LadyCobra: Abrolut, jag håller med dig fullständigt. Det säger ju en hel del när ett avskum som Mona Sahlin förnekar judeförföljelse, med tanke på hennes falska skitprat om alla människors lika värde.

Hon stödjer ju judeförföljelsen, men vad jag vet så har hon komverterat till islam och hon är ju sedan många år en stor och vidrig muslimkramare.

Tackar för länkarna, ska kolla upp dem.

Ninja sa...

Negrer....det var längesedan jag hörde någon använda den benämningen....färgad heter det väl numera och chokladbollar?

charlotte sa...

jag tycker hon verkar säga både det ena o det andra puckade kommentarena efter varandra

Yvonne sa...

Då är det många som är nyfikna vad det ska innehålla! Kram!

Karpstryparn sa...

Svar till Ninja: Nej, det heter fortfarande neger och negrer och med tanke på hur folk tänker och resonerar så kommer det att fortsätta att göra det, detta är ingenting som det politiskt korrekta etablissemanget, massmedia eller andra verklighetsfrånvarande och trångsynta räddharar (t ex politiskt korrekta) kan ändra på.

Ordet neger används ju för att beskriva ett folkslag i Afrika och USA, de är ju negrer och det är ingenting kränkande med det.

För om det vore det så vore det ju kräkning att kalla en svensk för svensk.
Eller hur?

annsan_s sa...

Dom är vackra men dumma djur!

Ha de gott.

Kram

Karpstryparn sa...

Svar till Yvonne: Japp, hehe, inlägget kommer sent ikväll. Kram!

Karpstryparn sa...

Svar till charlotte: Exakt, det gör hon också.