måndag 27 juli 2009

Till alla fega personer som kommenterar anonymt

Sedan tidigt i lördags morse (eller i fredags morse) så har jag fått en väldig massa kommentarer fyllda med en massa skitprat ifrån personer som kommenterar anonymt.

Bl a har det varit frågan om personangrepp och andra "trevliga" saker.

Vad är det med sådana typer egentligen? Mår de bra av att störa sig? Ja, uppenbarligen.

Men personer som håller på med sådana saker behöver inte läsa min blogg, det finns ingen som tvingar dem till det.

Som ni säkert har räknat ut så riktar sig detta inlägg till de fega personer som kommenterar genom att skriva bl a en massa skitprat anonymt.

Om nu någon tror att jag inte kan ta kritik så har han eller hon fel, däremot accepterar jag inte en massa skitprat ifrån personer som är för fega för att ens lämna en signatur.

Ni som detta inlägg riktar sig till vet vilka ni är, om inte är det verkligen illa.

Med anonymt menas kommentarer där personen kommenterar anonymt, om det nu är någon som inte har förstått det.

Visst, med tanke på de ämnen som jag brukar ta upp så vore det ju konstigt om jag inte fick kritik.
Jag tar också upp andra ämnen än de inlägg som har kommenterats anonymt gör, men det har uppenbarligen de som kommenterar anonymt eller som inte har länkat till sin blogg (om de nu har någon) missat.

När det gäller kritik så är det skillnad på det och skitprat+personangrepp.

Hädanefter kommer därför inte kommentarer som innehåller skitprat eller personangrepp, oavsett om de är anonyma eller inte, att besvaras.

Med andra ord: Kom gärna med kritik, med då utan sådana saker.
I annat fall besvaras kommentarerna som sagt inte, ska förresten kolla om det går att spärra anonyma kommentarer.

Så där, nu var det sagt.

Jag kommer tillbaka med ett nytt inlägg lite senare ikväll, eller i morgon.

Väl mött då.

8 kommentarer:

ragge sa...

Bra skrivet, stryparn! Bry dig inte om de där idioterna, finns alltid folk som inte tål någonting. Skit i dem istället! Kör hårt!

Skogens drottning sa...

Ja du, folk är inte kloka ibland... så är det!
Jo jag vet att det är skillnad mellan mina toktexter om katten och organisationer som väljer att missförstå - de senare är mer vanligt förekommande tror jag :)

Ha det gott!

Karpstryparn sa...

Svar till ragge: Japp, från och med nu så skiter jag i dem.

Karpstryparn sa...

Svar till Skogens drottning: Exakt.

Angående organisationer som väljer att missförstå: Ja, det är det med all säkerhet.

Ha det gott tills vi höres nästa gång.

charlotte sa...

bra inlägg. om man inte vågar stå för sin kommentar måste man ju inse själv att man är ute o cyklar...fegt att göra personangrepp om man sen inte kan stå för det..

Karpstryparn sa...

Svar till charlotte: Exakt, det är ju så. Men det är bra tragiskt att de typer som håller på med sådant inte fattar att det faller tillbaka på dem själva, de bevisar ju bara att de är fega, patetiska, att de inte kan acceptera att det finns människor som inte tycker likadant som de själva osv.

Jag kan inte göra annat än att skratta åt dem, de är inte ens värda att jag blir förbannad.
Jag tycker att sådana personer bara är tragiska, och något liv har de inte heller.

Däremot har de för mycket fritid som de uppenbarligen inte vet vart de ska göra av.
Och detta försöker de lösa genom att vräka ur sig en massa rappakalja, vilket aldrig är någon lösning. Istället framstår de som fega idioter.

Och om de nu mot all förmodan har ett liv, vart har de det någonstans då? Eller har de tappat det längs vägen?
Tydligen är det det sistnämnda.

charlotte sa...

hon tyckeer du har rätt i mkt

Karpstryparn sa...

Svar till charlotte: Det var som sjutton det, men roligt naturligtvis. Vet ju att jag har en förmåga att reta upp folk med tanke på vad jag skriver om.