söndag 12 juli 2009

Folk som stör sig passar bättre på Säters sjukhus

Nu för tiden så finns det uppenbarligen gott om människor som måste störa sig på det mesta, t ex skitsaker, för att kunna må bra, även om det visserligen alltid har funnits sådana fast de inte har varit lika framträdande som de är idag.

Sådana passar bättre på Säters sjukhus där personer med starka psykiska störningar vårdas, bl a en mördare som är både vampyr och kannibal (han drack sina offers blod och åt bitar av dem) och som 2006 dömdes till sluten psykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövan, än att befinna sig ute i samhället.

Vad anser ni själva?
Kom igen, jag är "idel öga" oavsett om kommentarerna är positiva eller negativa.

6 kommentarer:

charlotte sa...

Sådana människor är inget att lägga negativ energi på... De har alltid funni8ts o kommer alltid att finnas.. Det bästa man kan göra för sin egen skull är att strunta i dem... Fast ibland är det jävligt svårt..

Ida sa...

hihi nja.. jag publicerar svaret snart om du är intresserad. :P
har du haft en bra dag?
kram

Karpstryparn sa...

Svar till charlotte: Ja, det är det, och det var en utav orsakerna till att jag skrev inlägget. Jag behövde "lufta mig lite", så att säga.

Karpstryparn sa...

Svar till ida: Japp, jag är intresserad.
Min dag? Jodå, den har varit bra. Hoppas din har varit det också.

*Kram*

Anonym sa...

Men då borde väl du låta dem på Säter låsa in dig då för du verkar ju störa dig på alla småsaker så som bögar, Vänsterfolk och antirasister och demokratin!

Karpstryparn sa...

Svar till Anonym: Mår du bra av att störa dig? Om du nu stör dig så himla mycket på sådant som jag skriver om så läs inte min blogg, det är ingen som tvingar dig.