måndag 13 juli 2009

Fick "antifascister/antirasister" för lite modersmjölk när de var små, eller sög de sönder sina mammors tuttar?

Vad gör man om man är ungdom och påstår sig vara antirasist och antifascist?

Jo, man sysslar med t ex grova vapenbrott, förberedelse till grov misshandel, vandaliseringar, sabotage, slagsmål med polisen till höger och vänster, våldsamt upplopp osv. Ja, listan kan göras oändlig, saker som dessa är knappast ett bra sätt att komma någonvart.

Det enda som dessa idioter kan är att förstöra för den antirasistiska rörelsen. Drägg som dessa vänsterextremistiska bråkstakar har inte som syfte att bekämpa det som de påstår sig göra.

Nej, de borde spärras in på obestämd tid, därefter kastar man bort nyckeln.

Men jag tror att jag vet vad det är som gör att de håller på så här, dessa “antifascister/antirasister" vet inte vad vanligt folkvett är och de verkar må ganska dåligt inombords.

De behöver alltså hjälp utav något slag.

Ett bra sätt är då att utsätta dem för lite trevlig tortyr i form utav toalettborstar som körs ut och in i deras stjärtar varje natt.

Visst, det kanske finns bättre sätt, men det kan ju inte skada i alla fall. Jag menar, man kan ju inte göra samma sak i deras munnar för då skulle de ju få allvarliga skador.

Och det är ju inte meningen.

Men vad är då dessa typers problem? Fick de inte tillräckligt med modersmjölk när de var små?

Eller sög dessa skadeglada idioter så hårt i sina mammors tuttar att dessa mammor var tvungna att genomgå allvarliga bröstoperationer?

Jag kan tänka mig att följande konversation mellan läkare och en mamma till någon utav dessa kunde ha utspelats på telefon:

Läkaren: -Jaha, hur var det här då?

Mamman: -Jo, ni förstår, mitt barn har “råkat” förstöra mitt bröst, han har sugit lite för hårt i det.

Läkaren: -Va? Vad är det ni säger för någonting?

Mamman: -Ja, så ligger det till, han fick nog inte i sig tillräckligt mycket bröstmjölk. Nu hör det också till saken att jag har blivit lite till åren kommen, jag kan inte producera lika mycket mjölk som jag gjorde i mina ungdomsår. Det är förresten ett under att jag kan producera någon över huvudtaget (haha).

Läkaren: -Ja, det här var verkligen inte bra.

Mamman: -Nej, verkligen inte, doktorn. Dessutom så har mitt andra bröst blivit förstört det också.

Läkaren: -Vaaa? Vänta nu ett litet tag här, nu ska vi ta det alldeles lugnt. Sade ni att båda har blivit förstörda?

Mamman: -Ja, se doktorn, när mjölken tog slut i det andra så blev det andra “avsuget” också. Och som doktorn säkert förstår så har jag rysligt ont nu.

Läkaren: -Men varför har ni inte ringt tidigare?

Mamman: -Jag har inte kunnat göra det på grund utav bröstsmärtorna, jag är väl ingen fakir heller.

Läkaren: -Ni måste in på operation snarast möjligt, det låter allvarligt det hår. Det är bäst att vi skickar en ambulans.

Mamman: -En ambulans? I helvete heller, jag tar 5-bussen!

Att sedan mamman råkade missa 5-bussen, hejdade en gubbjävel som hon mötte på trottoaren och frågade honom om grisbilen hade åkt förbi för att då få frågan om hon hade ramlat av är dock en annan historia.

När det gäller dessa “antirasister” så är det ju i alla fall alldeles uppenbart att det är någonting som har gått snett ganska rejält i deras utveckling.

Kanske fick de för lite modersmjölk när de var små, och det klart, om man en gång i tiden har sugit sönder sin mors tuttar så är det inte så konstigt att man fortfarande än idag mår dåligt.

Snacka om småbarnstrauma.

Men det behöver ju inte bero på detta.

Vem vet? De kanske för lite kuk när de var små, därför har de sådana aggressioner och problem med sig själva idag.

Och det klart, det är nog ingen vidare höjdare att bli våldtagen utav sin far en gång om dagen i ett antal års tid.

I så fall är de incestbarn hela bunten, det är de nog ändå förresten.

För det finns ju storebröder också.

Men om man ska komma någonvart med sitt budskap så finns det bra mycket bättre sätt att göra det på än att springa omkring och bete’ sig som ett gäng idiotiska skitungar eller patetiska incestbarn som inte fick tillräckligt med modersmjölk eller för lite faderskuk när de var små!

4 kommentarer:

Ida sa...

haha ja visst var den. :P
har publicerat svaret på gåtan nu om du vill ha reda på det. ;)

svaret på den förra gåtan finns i några inlägg längre ned. =) jag brukar skriva svaren längst ned i något inlägg senare under en dag.
Vad skönt! min dag har också varit rätt så bra. var sista dagen på jobbet. ;)
kram

Karpstryparn sa...

Svar till Ida: Oki doki. *Kram*

ragge sa...

Haha, klockrent inlägg! Bort med dessa drägg!

Karpstryparn sa...

Svar till ragge: Tackar, skrev bara mitt hjärtas mening.