söndag 20 november 2011

Denna vecka 1951 läsare

Nu när denna vecka om några få timmar är till ända så har det blivit dags att redovisa bloggens läsarantal för den här veckan.

I skrivande stund är det uppe i 1951 läsare, men eftersom det ännu är några timmar kvar till midnatt så lär det stiga ytterligare.

Jag har också fått flera nya läsare den här veckan, vilket naturligtvis är roligt.

Visste ni förresten att det finns fler än jag på internet som går under nicet Karpstryparn? Jodå, det är alldeles sant, dessa finns lite här och var.

En del vet jag vilka det är, andra inte.

Om det kommer jag att skriva mer om på antingen torsdag, fredag, lördag eller söndag.

I morgon är jag tillbaka med ett nytt slagkraftigt inlägg.

Vad det ska handla om? Ja, det får ni se då.

Tills dess: Ha en fortsatt bra kväll, och en ännu bättre natt.

4 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan! Det var många besökare på en vecka, inte dåligt! Kramiz!

eva sa...

De va inte illa Grattis till alla läsare:)
Ja visst hösten e speciell gillar färgerna och visst sparkar Reinfelt på de som redan ligger både inom politiken och de lägre klasserna som han gör till syndabockar så han kan skära ner ännu mera på de som redan ligger!!

Karpstryparn sa...

Svar till Fenixmona: Goddag i stugan! Nej, det var det inte, särskilt inte med tanke på att jag driver bloggen själv.
Kramiz

Karpstryparn sa...

Svar till eva: Tackar.

Ja, absolut.

Angående Reinfeldt: Jag håller med fullständigt, kunde inte ha sagt det bättre själv.