onsdag 9 januari 2013

Sebastian Staksets blod kan förstöra ens bil

Igår stod det glasklart att rapparen, vänsterextremisten och brottslingen Sebastian Stakset (ni vet han som har gjort sig känd för att på twitter ha mordhotat Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson genom att skriva följande: "Jimmie Åkessons mammas fitta! Vill tortera han i 3 dygn med avbitartång locktång blåslampa för att stoppa blödningar me! Jag vill döda bögen.") knappast har lämnat sin kriminella bana bakom sig.
Istället fortsätter han att begå grova brott, några av de senaste åtalades han igår för.
Vad är dessa då? Jo, grovt vapenbrott, narkotikabrott samt dopningsbrott.
En av många klockrena kommentarer till åtalet lyder så här:

"Hoppas att han får ett långt fängelsestraff det har han förtjänat flera gånger om!
 
Jag tänker nog slinta på bromsen om jag får syn på han vid nåt övergångställe i stan.
 
Det enda han duger till är organdonator."
 
Den kommentaren skrevs i kommentarsfältet till en artikel på Avpixlat om åtalet mot Stakset.
Själv vill jag inte ha något organ inopererat alls från detta avskum, även om jag så skulle få besök av "Herr Cancer" himself.
För med tanke på hur mycket tunga droger som Sebastian Stakset har tagit, och fortfarande tar, i sina dagar så nej tack!
Men när det gäller att köra på honom då? Nej, tyvärr så blir det nej där också, jag hatar nämligen att tvätta bilen. Jag menar, får blod sitta kvar så är det inte så bra för lacken.
Men tur att det finns rengöringsmedel.
 
Läs mer om Staksets senaste "meriter" på t ex följande:
 
 
 
och
 

Inga kommentarer: