torsdag 1 september 2011

Nerknarkad "knarkskalleinvandrare" föreläser om mångfald

Att Sverige är ett fullständigt upp-och-nervänt land där det i de flesta fall inte sunt förnuft råder är minst sagt uppenbart, och har så också varit de senaste 21 åren, ja, förfallet började ju redan under Olof Palmes tid som stadsminister.

Och sedan hösten 2006 har vi den IQ-befriade mångkultur- och invandringsextremisten Fredrik Reinfeldt som stadsminister.

Ett av mängder med andra exempel på hur illa ställt det är med Sverige hittar vi idag i NWT, alltså Nya Wermlandstidningen som ges ut i Värmland och Dalsland, i det här fallet det faktum att en ner- och sönderknarkad "rappskalle" som är "sångare" i det välkända knark- och rappbandet Latin Kings ska föreläsa sig varm för någonting som minst sagt inte fungerar.

Jag pratar helt enkelt om en viss invandrare vid namn Dogge Doggelito.

Nåväl, han ska i alla fall nästa fredag föreläsa för skolelever på den värmländska orten Hagfors om mångfald och integration. Och nu slår sig därför de i Hagfors som tagit initiativet till detta, t ex bibliotekschefen Birgitta "Spagge" Sparre, för bröstet med "Stora släggan" och anser att de har gjort någonting bra.

Jojo, mycket ska man läsa innan ögonen trillar ut.

Men visst, då är det väl jättebra med våldtäkter också, dessa saker hänger ju väl ihop med varandra.

Läs mer om det hela på t ex http://nwt.se/hagfors/article960234.ece och http://nwt.se/hagfors/article960234.ece?service=mobile .

Ja, vad ska man säga? En sönderpundad knarkskalle som föreläser sig genomvarm för enbart mängder med problem, varken mångkultur eller invandring (eller massinvandring, om man så vill) är ju bra för något land över huvudtaget.

Japan är ett bra exempel på ett land som klarar sig utmärkt utan sådant, där har de knappt någon mångkultur och inte någon invandring heller.
Men så har landet heller inga problem heller, Japan är helt enkelt ett fördöme för hela världen på dessa båda punkter.

Detta anser nämligen den kände historikern och författaren Herman Lindqvist, läs en av hans artiklar om detta på t ex http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/hermanlindqvist/article12755274.ab .

Men nu tillbaka till knarkskallen Dogge Doggelito.

Inte nog med att han ska "uppträda" i Hagfors och tillsammans med beslutsfattarna försöka hjärntvätta skolelever där, han ska även köra samma race i den för Värmlandsbor så kända parken Mariebergsskogen i den värmländska staden Karlstad och tillsammans med de som leder det absurda spektaklet där försöka hjärntvätta folk.

Läs mer om det hela på t ex http://www.nwt.se/karlstad/article960366.ece .

Jag misstänker att deras desperathet är ett resultat av att Sverigedemokraterna och andra invandringskritiska partier fortsätter att öka.

Det hela är minst sagt skrattretande, Sveriges invandrings- och mångkulturextremister anklagar sverigedemokrater och andra invandringskritiker för att vara rädda för mångfald när det är invandrings- och mångkulturextremisterna själva som är rädda för mångfald, t ex politisk sådan.

Men varför kallar jag Dogge Doggelito för knarkskalle då?

Jo, det beror bl a på att hans tid i lumpen blev kortvarig, detta på grund av hans knarkmissbruk.

Den 12:e januari 1995 blev han nämligen inkallad till majoren på den militärförläggning där han gjorde lumpen, detta på grund utav att han uppvisade tydliga avtändningssymptom.

Polis tillkallades till platsen och genomsökte logementet med narkotikahundar. De markerade vid Dogges skåp, och hans dagar inom det militära var därmed färdigräknade.

Och vad jag vet så har han inte slutat knarka än, detsamma verkar gälla resten av bandmedlemmarna i Latin Kings.

Hur kan jag då veta allt detta om Dogge Doggelito? Tja, det hela är inte konstigare än att man letar runt lite grann, den som söker den finner, heter det ju.

Likadant är det med det här med Hagfors och Mariebergsskogen som det stod om i NWT.

Med andra ord: Jag söker, och jag finner.

6 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Mångfald har vi ju fått men integration...NEJ! Snarare segregation! Kramiz

Karpstryparn sa...

Svar till Fenixmona: Mmm, det ligger någonting i det du säger. Kramiz

Linda sa...

Vilken tur att det bara är invandrare som knarkar och att det vita pulvret inte berusat hela Östermalm, Täby, Djursholm. Naiv syn på samhället och svenskarnas del i det hela. Har aldrig varit med om ett land där människorna är så fruktansvärt rädda att leva och mår så fruktansvärt dåligt. Japan som förebild? Snälla rara du. Jämför du Sverige med Japan? Sverige skulle eka av tomhet om invandringen och allt vad det fört med sig bara försvann. Skulle vilja se svensken ställa sig och städa eller göra något jobb som faktiskt tvingar en till hårt arbetete överhuvudtaget. Hur ska dom klara av att inte få sina 30 fikapauser per dag? Och vem ska torka gamlingarna i röven när deras svenska barn slänger in dom på vårdhem som tack för att dom uppfostrat dem i 20 år. Nä du karpstryparen! Alla svenskar som är beresta, utbildade, och som inte stänger in sig i ett hörn utan faktiskt på riktigt lär känna andra kulturer brukar inte dela dina åsikter. Hur kommer det sig!? Och integrationen får du skylla på dina kära politiker, inte invandrarna. Om du ens satt din fot utomlands så skulle du se att svenskarna gör exakt likadant! Skaffar sommarhus i områden där bara svenskar bor och vägrar lära sig språket. Så kasta inte sten i glashus! Ha en bra dag! Hoppas du ser ljuset i tunneln någon dag. Kan inte vara sunt att driva en blogg med hat i hjärtat! Peace

Karpstryparn sa...

Svar till Linda: Lögner kommer du ingenvart med, jag låter dock din kommentar stå kvar eftersom det inte var något personangrepp i den.

Angående hat: Jag hatar människor som har förtjänat det, Dogge Doggelito däremot är bara en jävla pundare, jag kan inte ens tycka synd om det fanskapet. Alltså hatar jag inte honom.
Däremot tycker jag synd om människor som drabbas av hans vanvettiga galenskaper.

Du däremot, Linda, går snart upp i rök av allt hat du bär inom dig.
Prata med en psykolog, sånt hjälper.

Hoppas du en dag ser ett ljus någonstans i din trångsynta skräptunnel, dock är jag ytterst tveksam till att du gör det.

Mvh //
Karpstryparn

linda sa...

Mitt hat? Ja där var du rolig. Frågan är om du hatar Persbrandt lika mycket? Han är en knarkare som representerat en rädda-barnen fond. Eller Carolina Gynning som ska vara en förbild för ungdomar som skryter om att hon dragit 50 liner. Men det kanske inte är samma sak? Dom är ju svenskar. Vilka lögner du pratar om det vet jag inte. Jag vet vad jag läser här och det är långt ifrån min verklighetsuppfattning. Jag kan sätta en miljon på att du aldrig ens kommit tillräckligt nära mångkulturen för att bedöma den. Alla rasisters klagovisa klingar ungefär i samma stämma. Och bakgrunderna brukar oftast likna varandra. Psykolog behöver jag inte. Däremot går halva Sveriges befolkning hos psykolog och på antideppressiva piller för att dom mår psykiskt dåligt. I ett I-land! Ska du skylla det på mångkulturen också eller är den bittra sanningen kanske att svenskar är ganska hatiska och elaka även emot sina egna och inte bara mot andra? Ser så ut. Både du och jag vet sanningen. Men bara en av oss förvrider den. Anyway, det sista jag vill göra är att ta en debatt med någon som inte ens givit den sidan han kritiserar en chans. Jag är uppväxt i en helsvensk ort men bor nu bland invandrare och har vänner som har alla möjliga religioner och etniciteter. Jag tror jag besitter mer kunskap inom området mångfald än du. För någon med min kunskap skulle adrig tänka som du. Det är vad man gör det till. Oavsett ditt val att försöka kritisera mångfalden så är den här för att stanna. Och den kommer i många olika formet: Arbetskraft, svenska företag efterfrågar faktiskt arbetskraft från utlandet hellre än den vi har här, flyktingar, studenter, ingenjörer, listan är lång och motståndet svagt. Att sitta bakom internet och gapa över sitt missnöje och att faktiskt gå ut och protestera för den är två helt olika saker. Idealet för rasister måste ju vara nätet och anonyma kommentarer. Trots allt så har det svenska folket alltid varit handlingsförlamat. Du får svara på detta om du vill men jag satte min fot för sista gången här. Kunde inte hedja mig när jag såg din rubrik på nybloggat. Men vissa saker är bara menlöst och slöseri med dyrbar tid. Ha en bra dag!

Karpstryparn sa...

Svar till Linda: Du kom med mycket lögner i din första kommentar, i din andra brer du på med minst lika många som i den första.

Men visst, jag ska besvara din kommentar.

Persbrandt har inte knarkat, det var förtal av svensk PK-media vilket han också stämde dem för.
Däremot gillar jag inte knarkare, han är dock ingen knarkare.

Men DU verkar vara en knarkare.
Hur mycket LDS hade du tagit när du skrev dina båda kommentarer?

Det med Carolina Gynning känner jag inte till.

Vet du inte vilka lögner jag pratar om? Nej men så förvånad jag blir.....NOT, du är ju inte riktigt hundra i huvudet för fem öre, däremot spyr du ut enbart en massa hat! Gå till en psykolog.

Men jag är glad över att vi inte delar samma verklighetsuppfattning, jag är inte sjuk i huvudet som du är.

Angående mångkulturen: Slå genomkorkade val om du vill, men jag har haft mängder med mångkulturen att göra, det är till 99 % bara skit med den och jag ser så gott om inga fördelar med den.

Angående rasisters stämma: Du är ju själv rasist, så hur du kan antyda att jag är en är intressant. Jag är inte rasist, jag är realist. Men DU är inte realist.

Jo, du är i stort behov av en psykolog, det märks tydligt.

Angående att hela Sverige "knaprar": Det är inte droger. Har du hört talas om vanligt knäckebröd? Eller tror du att man blir hög av knäckebröd? Du är inte bara sjuk i huvudet, du är en IQ-befriad idiot också.

Det är många svenskar som är hatiska mot andra svenskar, ja, men många utlänningar hatar andra utlänningar också. Så prata inte skit.

Japp, jag vet sanningen, men inte du. Däremot gör du misslyckade försök att förvrida den.

Angående att inte giva någon en chans: Du har fått en chans att komma med någonting, nu får du ingen mer. Kommentarer från dig tas i fortsättningen bort.

Själv är jag uppväxt på en nästan helsvensk ort, jag har flera vänner med invandrarbakgrund. Så jag vet bra mycket om mångfald än vad du gör, dessa invandrarvänner har samma människosyn i de flesta frågor som jag har.

Mitt val att kritisera och vara emot massinvandring och det mångkulturella samhället är här för att stanna, ja, jag har varit emot dessa båda saker sedan början av 90-talet. En av orsakerna till det var att i samband med att den muslimska invandringen till min hemstad ökade så steg brottsligheten med 200 %, att den gjorde det var ingen slump, samma utveckling skedde då på många olika orter i landet, hur mycket brottsligheten steg på andra orter i samband med detta vet jag däremot inte.

Angående att agera på olika sätt: Alla kämpar på olika sätt, en del kompisar till mig är politiskt aktiva på gator, torg och i bostadsområden med att föra ut motståndet emot det mångkulturella samhället. Själv för jag kampen på internet, jag bloggar dock inte bara om invandring utan också om andra saker. Idag t ex ska jag blogga om djurplågeri.

Angående sista gången: Jag vet varför du för sista gången satte din fot här, du har inget att komma med, du accepterar heller inte oliktänkande. Tur att inte typer som du styr Sverige, för då hade vi fått flera förintelseläger a la´ Auschwitz!

Angående det där med att radera dina eventuellt kommande kommentarer så har jag ändrat mig, de blir inte raderade om du har någonting att komma med. Var saklig, kom inte med skitprat eller håll dig till vad som står i det blogginlägg som du kommenterar, du får en chans till.

Och till sist ett tips: Sluta upp med att hata, du mår inte bra av det. Tro mig, jag var väldigt hatisk under några år av mitt liv. Men det var många år sedan det, jag fick bukt med det och använde hatet för att göra bra saker istället.

Och det kan du också göra, kan jag så kan du.

Ha en bra dag!