fredag 30 september 2011

Invandrade brottslingar

Invandrad brottslighet finns det mängder av i Sverige, de senaste 21 åren har den i takt med att den muslimska invandringen har ökat till Sverige bara ökat och ökat.

Själv märkte jag det tydligt i min hemstad under 1990 och 1991, i samband med att den muslimska invandringen då ökade där steg brottsligheten där med 200 %.

Samma utveckling skedde i samband med detta också på många andra håll i Sverige, hur många procent det var på andra håll vet jag dock inte.

Nåja, nu är det inte bara den sortens invandring som för med sig mängder av olika sorters brottslighet, även annan invandring för med sig det, dock inte lika mycket.

På tal om invandrad brottslighet så har det idag ännu stått oerhört lite i svensk PK-media om att PK-media om det s k gängkriget i Södertälje. Enligt vad som står så har polisen nu snart "krossat" invandrarmaffian.

Läs mer om det hela på t ex 

http://www.metro.se/x/metro/2011/09/30/FVDepcDTXaAp/index.xml?__noframe=902.

Varför står det så lite om det hela? Är inte detta intressant för PK-media?

Men hade det varit svenska brottslingar som det hade varit frågan om, ja, då jädrar hade det stått drösar med metervis om det.

Ja, när svenskar och andra vita människor begår brott så är det jättehemskt. Men när icke-vita och icke-västerländska invandrare begår brott, ja, då är det inte så farligt, nej, de är det ju "jättesynd" om.

Okej, då var det väl jättesynd om Adolf Hitler när han stod i nurnbergrättegången också då. (Vet tyvärr fortfarande inte hur jag skriver ett tyskt U med tangenterna)

"Snälla, snälla, förlåt oss, ty vi menade inget illa. Egentligen var gaskamrarna avsedda för att utrota mjölbaggar, vi hade enorma problem med sådana i Tyskland då. Men vid ett tillfälle var det någon som på fyllan råkade blanda ihop dessa med helt andra saker, det hela var ett litet misstag helt enkelt. Ja, sedan följde fler och fler efter, och när vi 1945 upptäckte vad som var galet, ja, då var det redan försent."

Angående Södertäljemaffian så är det återigen bevisat vad som har bevisats mängder med gånger förut, nämligen att invandrare ifrån vissa delar av världen står för en övervägande majoritet av brottsligheten i Sverige.

Ta t ex det här:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13706296.ab 

http://www.expressen.se/nyheter/1.2576639/24-aringar-atalas-for-dodsmisshandeln-pa-max

http://www.dn.se/sthlm/atal-for-dodsmisshandeln-pa-max

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/atal-for-dodsmisshandel-i-kobrak_6514444.svd  .

Enligt vad som har framkommit på Fria Tider är det en eritreanier och en person med arabiskt utse'ende som har begått mordet, detta enligt en artikel på Fria Tider för några veckor sedan.

Länge leve mångkulturen, va? Länge leve massinvandringen, va? Länge invandring ifrån fel delar av världen, va?

Svar på alla tre frågorna: Nää, skulle inte tro det, va!

En av lösningarna på invandringsbrottslighet är den som Sverigedemokraterna presenterade igår: http://politisktinkorrekt.info/2011/09/29/106-miljarder-i-besparing-pa-minskad-nyinvandring/ .

Läs även följande artikel skriven av PI:s och Demofon:s Mats Dagerlind:  http://politisktinkorrekt.info/2011/09/30/skane-varst-i-brottsstatistiken-mangkultur-eller-anmalningskultur/ .

6 kommentarer:

Ma sa...

Om Du inte hur man skriver ett tyskt ü med tangentbordet skall jag berätta det. Du börjar med att leta upp tangenten med detta tecken ¨ Det finns i regel brevid å tangent på höger sida av den. Börja med att tryck ned den. Det syns inget när Du har gjort det. Men tryck genast ned U-tangenten och Du har ett tyskt Ü. Lycka till med tyska Ü. Hoppas Du förstod min opedagogiska beskrivning...

Karpstryparn sa...

Svar till Ma: Oki doki, tackar för infot.
Jag sparar din kommentar, så att jag inte glömmer bort hur man gör.

Men hur gör man för att få tillbaka det vanliga u:et då?

Ma sa...

Sv: Det är ju bara att trycka ned u:et utan ¨tecken innan. Så lätt så :). Har Du fler konstiga utlänska tecken som Du inte vet hur Du skall skriva? Jag kanske kan fixa dem också..

Fenixmonas sa...

Wow! Så då fick jag också lärt mig att göra ett tyskt u...ü...käckt! Har aldrig kunnat det tidigare...
jag känner för dåligt till brottsstatistiken så jag vågar inte uttala mig om den. kramiz!!!

Karpstryparn sa...

Svar till Ma: Nej, för tillfället har jag inte några fler.

Karpstryparn sa...

Svar till Fenixmona: Japp, hehe, det fick du allt.

Angående brottstatistiken: Oki doki.
Kramiz