lördag 3 september 2011

Förtydligande angående inlägget "Muslimska högtider = Kannibalism"

När jag i onsdags skrev det inlägg som finns på http://karpstryparn.blogspot.com/2011/08/muslimska-hogtider-kannibalism.html så visste jag att det skulle få starka reaktioner, men precis som vanligt så finns det idioter som inte kan läsa längre än vad näsan räcker och som dessutom inte fattar ett enda dugg av vad som står.

T ex tror vissa personer att jag i det på fullaste allvar påstår att muslimer är kannibaler.

Dessa idioter kan uppenbarligen inte heller skilja på åsikter och personangrepp, kommentarer som innehåller personangrepp, påhopp osv tas som alltid bort.

Detta har jag också i några tidigare inlägg gjort klart och tydligt, de som inte fattar vad som gäller får därför skylla sig själva när de inte kan vårda sitt s k "språk".

Exempel på personangrepp är kommentarer som har innehållit ord som t ex "jävla idiot" och "rassesvin".

Jag är varken idiot eller rassesvin, däremot är jag ett helt vanligt "svin".

Ni som anklagar mig för att vara rasist är rasister själva, "sopa rent framför egen dörr" först innan ni anklagar andra för saker som inte är sanna.

Jag menar, hur maximalt genomkorkade får vissa "fjantkäpphästar" och "rövskallar" vara egentligen?

Inte någonstans i det inlägget har jag påstått att muslimer är kannibaler, däremot ställde jag mig följande fråga (citat):

"Måhända hade bråket och dödsskjutningen till viss del att göra med försök till kannibalism som orsakats av för mycket svältande?
Nåja, det är ju upp till polisen att utreda orsaken."

Alltså, som ni kan se så ställde jag mig frågan om det SKULLE kunna ha att till viss del göra med FÖRSÖK till kannibalism, inte att det HADE med det att göra.

Och det är en jävla skillnad det.

Men om man tänker efter: Kannibalism sker lite överallt på jorden, t ex sker sådant fortfarande som en sed hos vissa av Nya Guineas ursprungsfolkstammar.

Fler exempel på kannibalism finns i t ex USA och Tyskland, när det gäller Tyskland så tänker jag på han som annonserade på internet efter en person som ville låta sig ätas upp.

Han hittade den personen, vilken för övrigt också var en man, dessa båda åt upp den enes penis tillsammans.

Det hela slutade med att han som fick sin penis uppäten dog, den andre hängde då upp kroppen på krokar i taket och styckade den, för att sedan "rensa" och lägga delar av den i frysen för att ha till kommande middagar.

I intervjun, som sändes i TV4 för några år sedan och hette "Intervju med en kannibal", så sade han att människokött smakade ungefär som kyckling.
Samma sak sade också en belgisk kannibal, som nyss hade blivit utsläppt ur fängelset.

Även i Sverige finns det enstaka fall av kannibalism.

Så vad är det som säger att det inte händer att det sker kannibalism även bland muslimer ibland? Märk att jag inte heller denna gång påstår att muslimer är kannibaler.

Men muslimer är ju faktiskt människor de också, även om det många gånger är svårt att tro det.

Läs mer om bråket och dödskjutningen på bl a

http://hd.se/skane/2011/08/30/dodsskjutning-vid-moske-i/ ,

http://svt.se/2.22584/1.2516327/skott_vid_moske_i_kopenhamn ,

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/dodsskottmisstankt-dok-upp-i-malmo_6426786.svd ,

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/folk-fick-panik-och-sprang-in-i-mosken_6427244.svd ,

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/misstankt-skytt-fick-lamna-sjukhus_6429682.svd ,

http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=274799

och

http://www.dn.se/nyheter/varlden/tre-haktas-efter-moskemord-i-danmark-1 .

4 kommentarer:

Anonym sa...

"jag är inget rassesvin,bara ett svin". haha den var bra

Karpstryparn sa...

Svar till kloppan: Precis, nu har de någonting att fundera över, hehe.

Fenixmonas sa...

Nej, så stod det ju inte...förresten så lär människokött smaka som griskött...fast jag vet inte! Har aldrig smakat och hoppas att jag aldrig hamnar i en sådan situation så jag tvingas att smaka! Fast överlevnadsinstinkten är stor hos människan så ...Kramiz!

Karpstryparn sa...

Svar till Fenixmona: Precis, jag skrev ju aldrig det som dessa extremt dåligt läskunniga idioter påstod att jag hade gjort.

Angående människokött: Ja, de som har ätit människokött anser väl olika.
Fy faan förresten, komma att tänka på en cannibalfilm som heter Cannibal Holocaust nu, uuuusch, jag får en äcklig känsla i halsen. Kramiz