tisdag 12 januari 2010

Ny blogg som är starkt kritisk emot invandringspolitiken och det mångkulturella samhället

Nu ska jag göra lite reklam för en blogg som är lika färsk som den är slagkraftig. Och tro mig, den är mycket slagkraftig.

Den heter Varulvens blogg, och drivs och skrivs utav en god vän till mig. Han har i allra högsta grad ordets gåva och är mycket kunnig om de saker som han skriver om.

Jag är övertygad om att om han någon gång skulle engagera sig politiskt eller i någon organisation som står för de saker som han anser är viktiga i dagens Sverige så skulle han bli en stor tillgång.

Varulvens blogg är en blogg för er som är intresserade utav politik, historia m.m, den riktar också mycket kritik mot invandringspolitiken och det mångkulturella samhället.

Bloggens adress är varulvensblog.blogspot.com , och det första inlägget i den heter "De solidariska folkmördarna".

Gå in och ta en titt, lämna gärna någon kommentar i Varulvens blogg också.

Bloggen startades i natt, närmare bestämt runt midnatt.

9 kommentarer:

annsan_s sa...

Hej!
du har en sak hos mig.

http://annlouises.webblogg.se/category/award.html

Kramiz

chark sa...

ska ta mig en titt

charlotte sa...

oops i did it again

messan sa...

Intressant det du skriver om...riktigt intressant. Fast...jag drömmer om Thailand än:)

Karpstryparn sa...

Svar till annan_s: Tackar, misstänker att det är award. Ska kolla direkt.

Svar till charlotte: Ja, hehe, uppenbarligen.

Svar till messan: Tackar. Sedärja.

annsan_s sa...

Varsegod min vän, det är rätt!
Den är du värd. Kram

Karpstryparn sa...

Svar till annsan_s: Tackar, min vän. Ja, min blogg verkar vara populär, annars skulle den inte ligga så bra till i vissa blogglistor och på inflytande.se. Ska skriva ett inlägg om det så småningom. *Kram*

fredrika bremer sa...

Hej! Tack för besöket och kommentaren. Ska kika på bloggen du tipsar om, behövs fler sådana bloggar :)

Karpstryparn sa...

Svar till fredrika bremer: Varsegod, tyckte ditt inlägg var mycket bra och välskrivet.
Ja, det behövs absolut fler sådana bloggar.