onsdag 20 januari 2010

Karpstryparn is back, ready to attack

Om ni undrar varför jag inte har skrivit något inlägg förrän nu så beror det på att jag de senaste tre dygnen har haft ett väldigt krångel med min dator, men att allting nu är fixat.

Sedan i söndags eftermiddag har jag fått hjälp utav en kompis med att få ordning på datorn, vi har inte sovit så värst mycket under den här tiden.

Som längst har han under denna tid varit vaken i lite över 27 timmar i ett sträck, och själv var jag inte så värst långt efter.

Men nu ikväll så har vi äntligen fått ordning på den, dock kommer jag inte att skriva något inlägg ikväll eftersom det har varit alldeles för mycket krångel de senaste dygnen.

Nästa inlägg kommer att skrivas antingen i morgon kväll eller på fredag.

3 kommentarer:

annsan_s sa...

Godmorgon i stugan!
Skönt att du är tillbaka. Snäll kompis du har! Vad bra att datorn är fixad

charlotte sa...

skönt att datorn är fixad. tur man har begåvats med vänner
kram

Karpstryparn sa...

Svar till annsan_s och charlotte: Ja, det har vatrit krångel som faan, men det är fortfarande krångel, är några inställningar som behöver ändras. Men jag försöker lägga in inlägg ändå, ikväll fick jag in ett.