tisdag 26 januari 2010

Nästa inlägg om kommunismens brott mot mänskligheten eller om muslimers inställning till icke-muslimer?

Japp, ni läste rätt i rubriken, nästa inlägg kommer att handla om något utav dessa två ämnen om ingenting annat dyker upp förstås.

Och om så inte sker så kommer jag i kommunisminläggets fall att bl a ta upp skillnaderna mellan nazism och kommunism och jämföra vilken av dessa två ideologier som är farligast (Ska dock bara nämna så här innan att det är kommunismen, varför kommer jag att återkomma till i det eventulla inlägget).

Blir det ett inlägg om muslimer så kommer jag att ta upp bl a vad islam och muslimer har gemensamt med nazismen.

Men väl mött i nästa inlägg alltså, det kommer någon gång i kväll.

Men skulle jag hitta någonting annat att skriva om så gör jag det, i nuläget finns det dock ingenting annat.

2 kommentarer:

charlotte sa...

skulle försöka mig på förut att lägga in sökord. det ska man göra under etiketter alltså? fick mina under taggar vad nu det är. vet du?

Karpstryparn sa...

Svar till charlotte: Precis, sökorden hamnar under taggar, taggar är detsamma som sökord. Så du gjorde rätt. När det gäller etiketter så lägger man in olika inlägg i olika kategorier, kategorier är detsamma som etiketter. Men på min wordpressblogg heter etiketter kategorier, nåja, det är ju samma sak. Har nu fått ihop en del material till nästa inlägg, så det kommer att handla om kommunismen och dess brott mot mänskligheten i form av t ex olika folkmord. Kommunismen är ju mycket farligare än nazismen, t ex finns det kommunistländer medan det inte finns något nazistland. Och kommunismen är absvarig för c:a 120 miljoner människors död, mer än hälften av dessa blev mördade av kommunistregimer.
Ska skriva om det senare i kväll, kommer också att ta upp skillnaderna mellan nazism och kommunism.