onsdag 9 december 2009

Ingen blir lottlös ikväll heller, trots ont om tid

Ikväll blir det inget inlägg, har för mycket att göra.

Men inte ska ni väl bli lottlösa för det?
Nehej då!

Därför lägger jag nu ut en länk till ett inlägg på en annan blogg som jag har, nämligen Karpstryparn's Weblog.

Inlägget heter "Fakta om rättshaverister och den fascistiske extremkommunisten Fredrik Jönsson" och finns på http://karpstryparn.wordpress.com/2009/12/09/fakta-om-rattshaverister-och-den-fascistiske-extremkommunisten-fredrik-jonsson/ , där kan ni läsa bl a om varför han är en rättshaverist och om en del utav de många demokratihatiska illdåd som han bevisligen har gjort sig skyldig till (länken till informationen om en del av hans illdåd finns längst ner i det inlägget).

Men ni kan även läsa om varför jag tror att han bara spelar CP-skadad.

Vill ni kommentera de saker som står i det inlägget så får ni göra det här eftersom det inte går att kommentera något inlägg i en blogg på wordpress.com, såvida man inte har en blogg där själv förstås.

Enjoy the reading!

5 kommentarer:

annsan_s sa...

Hej!

Jag menar denna blogg!

Ha en dag!

kramiz

Karpstryparn sa...

Svar till annsan_s:

Hej!

Aaah, okej, men den lade jag till i förrgår.

Ha en bra dag!

*Kramiz

annsan_s sa...

Jajjemen! Då ska jag lägga till den med, lägg gärna till mig oxå!

Tack desamma!

Kram

annsan_s sa...

Nu följer jag dig!

Kram

Karpstryparn sa...

Svar till annsan_s: Hej igen!

Tackar.

Japp, det ska jag göra. Lustigt att du ska lägga till denna blogg också, ska nämligen driva med muslimska självmordsbombare här idag. Har tänkt att skriva om snappsköldpaddor i djurbloggen idag också.

Hur gör man när man ska bestämma vilken kategori som ens blogg ska ligga i på bloglovin förresten? Minns inte. Eller görs det automtiskt efter ett tag?

Ha en bra dag!

Kramiz