måndag 7 december 2009

Senaste nytt om Politiskt Inkorrekt: WordPress-spärren på den gamla Politiskt Inkorrekt nu hävd

I går togs WordPress-spärren på den populära och omtalade mediabloggen Politiskt Inkorrekt bort, detta utan någon förklaring ifrån WordPress ledning.

Läs om det hela på politisktinkorrekt.info/wordpress/2009/12/05/pi-blockerad-klistrad/ , där står också information om hur den nya kommer att utformas.

Men på grund utav detta så finns det nu två likadana mediabloggar som trivs utav samma redaktion, och där det skrivs ungefär samma sorter av nyheter.

Så småningom kommer dock den gamla att läggas ner, det verkar så i alla fall, och den nya kommer att fortsätta dess arbete med oförminskad styrka. Men det skrivs ungefär lika många artiklar på båda bloggarna, vilket innebär att det är väldigt många.

Adressen till den nya är http://www.politisktinkorrekt.info/wordpress och adressen till den gamla är www.politisktinkorrekt.wordpress.com , på grund utav detta så kommer jag nu att lägga in länkar till dem båda bland mina länkar.

Dessa länkar kommer båda att heta Politiskt Inkorrekt, men med "Den nya"och "Den gamla" på slutet.

Den där det står den nya är alltså den nya, och den där det står den gamla är den gamla.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Och vem i helvete bryr sig om sånt här???????? Skriv om något annat, jävla idiot!!!!!!!!!!

annsan_s sa...

Godmorgon! Här har jag vart vaken sen halv 4 och jag ska jobba i kväll oxå. Har du blogglovin? Kan vi följas där?

Kram och godmorgon!

Karpstryparn sa...

Svar till Anonym: Ha, ha, ha, är personangrepp, påhopp och annat skitprat det enda som ni vänsterfascistiska ungjävlar klarar av att komma med? Ja, jag skriver vänsterfascistisk (eller vänsterextrem ungjävel, om du så vill) ungjävel, med tanke på hur du har uttryckt dig i din kommentar.
Jag fick i söndags kväll fler kommentarer från typer av din sort, det märktes på vad de skrev och hur de uttryckte sig. Men en av dem skrev faktiskt en seriös sak, nämligen personen som frågade vad det är för skillnad på Socialdemokraterna under Tage Erlanders tid och nu, jag besvarade för övrigt kommentaren.
De andra skrev däremot bara en massa skit, fast å andra sidan har jag bara väntat på att sådan smörja skulle komma, och du gjorde mig inte besviken du heller.

Dessutom bestämmer varken du eller någon annan vad jag ska skriva om, om du nu inte har fattat det. Däremot händer det att jag ibland rådfrågar mina läsare när jag har ide'torka, vilket jag ju får ibland. Men drägg som du har det tydligen jämt ni, ni kan ju t ex aldrig komma med argument på varför ni tycker det och det. För det är skillnad på kritik, argument och personangrepp-skitprat, kom ihåg det.
Eller vet du inte det?
Håll dig till nappflaskan istället du.

Men visst, jag kan ju göra dig och andra vänsterfascister till viljes genom att skriva ett mindre trevligt inlägg om er då, har redan ett inlägg som handlar om antifascister/antirasister inom vänstern, men kan ju ändra lite grann i det så att det handlar om vänsterfascistiska ungjävlar istället då. För du är knappast, liksom de flesta andra anonyma kommentarer som har kommmit ifrån skitungar a la vänsterextremism, över 20 år, snarare runt 17-18 år.

Men vad sägs? Jag kan skriva ett inlägg om sådana som ni, om du vill. Blir det bra så?

Karpstryparn sa...

Tillägg: Personangrepp+skitprat ska det stå, inte personangrepp-skitprat.

Karpstryparn sa...

Svar till annsan_s: God eftermiddag på dig! Sedärja, det lät jobbigt, gissar på att du jobbar mycket kvällar nu.

Blogglovin? Japp, det har jag, men jag vet om den här bloggen finns på blogglovin, Karpstryparn (alltså moderbloggen till denna blogg) finns dock där.
Hur gör man för att lägga till en blogg på blogglovin? Har glömt det. Eller sker sånt automatiskt?

*Kramar*