fredag 1 maj 2009

Fylla på....Bloggportalen?

Jaha, nu efter sisådär tre och en halv timme så är nu äntligen bloggen "Karpstryparn II" klar att användas.

Om inte timmen hade varit så sen så hade jag nu skrivit ett inlägg som heter "introduktion, målsättningen och syftet med denna blogg", men på grund utav att klockan har hunnit bli så pass mycket så får det vänta tills i morgon istället.

Fast jag kan nog tänka mig att om det nu skulle vara någon som ska till att läsa detta inlägg så blir nog personen en aning paff.

Men det tror väl fasen det, personen tänker kanske något i stil med följande:

"Det var som sjutton, någon har skapat en blogg här på blogspot.com mitt i Valborgsnatten!

Undrar just vad det är för ett jäkla stolpskott, det är ju för sjutton Valborg och då ska man inte sitta och blogga utan istället vara ute och festa.

Men va fasen, ska tamejsjutton kolla in bloggen."

Men vad får han eller hon läsa för någonting då?

Jo, inlägget handlar om att bloggaren ska gå och lägga sig!.

Haha, snacka om dålig bloggstart.

Men men, nog snackat, för nu ska jag alldeles strax gå och "knyta sängen".

Jo just det ja, såg ju även till ikväll att den här bloggen har blivit inlagd på bloggportalen.se också.

Det var ju tydligen också lite krångel på den sajten ikväll, vem vet, det kanske har någonting med Valborg att göra.

För det måste väl ändå finnas någon som sköter sajten även en natt som denna (om det nu finns någon som gör det över huvudtaget, jag skickade igår ett mail till Bloggportalen men har inte fått något svar än).

I så fall tog sig han eller hon säkert några järn under kvällen (några och några förresten, haha), för det verkar ju som om Bloggportalen har krånglat en del i natt.

Det är i alla fått vad jag har fått höra (eller rättare sagt se) ifrån en del personer som ikväll skulle lägga in sina bloggar där, jag hade också lite problem förut med den saken med resultat av att jag fick göra om hela proceduren.

Men men, nu är i alla fall det hela klart, bloggen är klar den också och det första inlägget är alldeles strax färdigskrivet.

Nej, nu ska jag gå och "knyta sängen".

I morgon är jag tillbaka med ett inlägg som bl a tar upp syftet och målsättningen med denna blogg.

Väl mött då.

Natti natti på er så länge.

Inlägget är färdigskrivet exakt.......................................................NU!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

Du får gärna lägga till vår blogg på din blogg så lägger vi till dig. Det kan vara bra att sprida varandras bloggar till fler. Du är välkommen till oss och kommentera förslaget om det faller i god jord.

Mvh, Kapten_Krok på SweCon

http://swedenconfidential.wordpress.com