onsdag 12 oktober 2011

En blodigel från krigsfilmen "Bron över floden Kwai"

Sedan i onsdags har jag fått en massa kommentarer från en person som kallar sig för Sanity, ett minst sagt märkligt nic med tanke på att personen ifråga uppenbarligen saknar både vettigt, normalt och sunt förnuft, samt också förmågan att förstå någonting.

Däremot är personen ifråga att jämföra med en blodigel från krigsfilmen "Bron över floden Kwai", eller en amöba.

Det sistnämnda är extra intressant, eftersom en amöba tydligen, trots att den saknar både ögon och hjärna, är både bättre på att läsa och förstå någonting än personen som döljer sig bakom signaturen "Sanity" är.

I de första kommentarerna var personen seriös, men till slut insåg jag att personen bara vara ute efter tjafs och att skriva skit. Då gjorde jag klart för "Sanity" att han (eller hon) fick ägna sig åt sådant i någon annan blogg, för sådant accepteras inte här.

Då började denne Sanity att spamma bloggen med en massa personangrepp och lögner samt annan smörja också, de kommentarer som innehöll sådant togs naturligtvis bort.
Men spamningen bara fortsatte, detta har ikväll därför lett till att jag har aktiverat kommentarsfunktionen på min blogg.

Kommentarer från den personen släpps alltså i fortsättningen inte igenom.

Ni andra som inte ägnar er åt sådant är däremot självklart välkomna att kommentera.

Ni som vill läsa inlägget och kommentarsfältet där detta ägde rum hittar det på http://karpstryparn.blogspot.com/2011/10/pi-pedia-din-verklighetsreferens-i-en.html .

2 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Fy f-n för sådana personer säger jag bara! Bloggar läser man ju för att man vill läsa och intressar inte ämnet så är det bara att ge f-nken i att läsa! Kramiz

Karpstryparn sa...

Svar till Fenixmona: Exakt! Dessutom fortsätter han att spamma, trots att han vet att hans kommentarer raderas. Hur sjuk i huvudet är han? Uppenbarligen jättemycket.