onsdag 17 augusti 2011

Lite information om varför jag har "försvunnit" ett tag

Nu har det under några veckor varit minst sagt tyst i denna blogg, jag har inte skrivit något nytt inlägg.
Men om ni tror att någonting har hänt med mig, eller att min blogg är spärrad, så tror ni fel.

Det enda som har hänt är att jag under några veckor inte har haft något internet, detta kommer som det ser ut just nu att ändras någon gång till veckan då jag troligen kommer att kunna börja blogga igen.

Nåja, att internet kan lägga av kan ju hända, och nu har det hänt mig.

Men jag har inte försvunnit från IT-världen för det, istället använder jag mig av andra datorer på olika håll i väntan på att mitt internet ska komma igång.
Det som jag ägnar mig åt under denna tid är då att kommentera olika nyhetsartiklar på bl a http://politisktinkorrekt.info/ och http://www.svd.se/ .

Så till er som tror att jag har tystnat: Nix, det har jag inte gjort.
Men visst är det frustrerande att se alla intressanta nyheter försvinna förbi mig, utan att jag kan blogga om dem.

Men som sagt, till veckan så kommer det att bli ändring på den saken.
För då är jag i bloggartagen igen.

Så nu vet ni det.

4 kommentarer:

Svensson sa...

Bra din blogg uppskattas , ser fram emot dina inlägg i din blogg Mvh Svensson :)
http://svenssonsfunderingar.wordpress.com/

Karpstryparn sa...

Svar till Svensson: Jo, jag har förstått att den är uppskattad, både statistik och en massa andra saker bevisar ju det.

Angående ser fram emot: Tackar tackar, kommer som sagt som det ser ut just att till veckan komma igång med bloggandet igen.

Mvh Karpstryparn

Anonym sa...

Oj. Jag orkar faktiskt inte läsa alla länkar som du hänvisar till. Mycket har jag säkert läst ändå.

Jag vill helst bara ha lite förströelse. Kalla mig ytlig om du vill.
:-)

Karpstryparn sa...

Svar till amacasa: Det är lugnt, inte alltid jag orkar läsa igenom allting som jag hittar jag heller.
Idag ska jag förresten skriva om äkta djurplågeri, nämligen en dåre som tvingade sina katter att äta veganmat.
Idioten heter Jonas Hellö, skriver inlägget någon gång under dagen eller ikväll.

Angående ytlig: Äsch då, ytlig är du väl inte, man läser ju det man vill läsa.