tisdag 11 augusti 2009

Avskum som våldtar borde bli våldtagna med toalettborstar

Även om artikeln på http://frianyheter.wordpress.com/2009/02/03/trio-falldes-for-valdtakter/#comment-10604 vid det här laget har några månader på nacken så måste jag ändå självfallet ta upp den, med tanke på vad det är för brott som det är frågan om.

Den handlar om tre invandrare som i Göteborg fälldes för våldtäkter på tre flickor på 13 år respektive 15 år, av någon fullständigt absurd anledning så dömdes de inte till livstids utvisning.

Detta är helt ofattbart, men samtidigt visar det också vilken flathet och negligering som det är frågan om när “människor” med invandrarbakgrund eller som är invandrare ifrån vissa delar utav världen begår brott i Sverige.

Anledningen till att jag skriver ordet människor inom situationstecken är att avskum som gör sånt här, både invandrare och svenskar, har mist rätten att kallas för människor.

Istället är de demoner i mänskliga skepnader.

Och vad gör man med sådant som är ont? Jo, det tas bort.

Alltså ska dessa människor ut ur Sverige, i alla fall invandrare eftersom man naturligtvis inte kan utvisa svenskar. Människor med invandrarbakgrund som begår brott ska också utvisas ur Sverige.

Vad tycker ni själva om sånt här?

Själv är min inställning följande:

Vi ser i och med dessa tre fall återigen exempel på hur mycket “bra” som det mångkulturella samhället för med sig.

Men vad är det som är så bra med våldtäkter? Ja, svara på det den som kan.

Själv är jag för dödsstraff när det gäller våldtäkter, ty avskum som våldtar eller har våldtagit en människa har förstört någon annans liv och därför har de mist rätten att leva.

Sedan finns det också avskum som försvarar eller negligerar våldtäkter, vilket är totalt förkastligt.

När det gäller “människor” som våldtar, negligerar eller försvarar våldtäkter så borde de bli våldtagna med hjälp av toalettborstar, männen genom att få dessa in och utkörda ur sina stjärthål oavbrutet en hel natt.

Var i kroppen som kvinnor som gör sådant borde få varsin toalettborste in och utkörd någonstans en hel natt behöver jag väl knappast nämna.

Efter denna behandling skulle jag vilja se vem eller vilka som negligerar en våldtäkt, försvarar den eller vill våldta någon.

Jag hoppas att jag genom detta inlägg har klargjort min inställning till våldtäkter någorlunda bra i alla fall.

Till er som dock ändå inte har förstått min inställning undrar jag följande:

Har ni en skruv lös någonstans? Är det en eller flera? Och i så fall var någonstans? Är det kanske i rövhålet?

I så fall har ni nog väldigt svårt att hålla tätt.

Men vem vet? Ni kanske har blivit våldtagna ni också.

Till er som nyss har läst detta inlägg: Ursäkta mitt språkbruk, men jag hoppas att ni har överseende med det i det här fallet. Jag har svårt att hålla inne med om vad jag anser om våldtäkter och om "människor" som begår eller som har begått dem, har en liten svaghet på den punkten. Men för mig är våldtäkter ett utav de absolut mest avskyvärda brott som finns, och inget straff är för hårt nog för någon som begår sådana.

7 kommentarer:

Linda sa...

Så sant... Inget straff e för hårt för en sådan gärning...

SV: Tackar för det =) Ha en trevlig kväll nu...

gurun sa...

Jag tycker inte att språkbruket var för hårt på något sätt. När det gäller denna typen av brott så var språket i mildaste laget ;)
Mycket bra skrivet och väldigt välformulerat.

Karpstryparn sa...

Svar till gurun: Okej. Tackar.

Karpstryparn sa...

Svar till Linda: Nej, absolut inte.
Angående trevlig kväll: Detsamma till dig.

Linda sa...

SV: Tack tack =D

diana sa...

Tycker att du sammanfattar det hela ytterst bra. Jag håller också på toaborstar. Och utvisning.

Karpstryparn sa...

Svar till diana: Tackar.