söndag 30 december 2012

Om ni ser några invandrare eller PK-iter i morgon så.....

I morgon är det Nyårsafton 2012, och på nyårsnatten börjar då alltså ett nytt år. Undrar just vad man kommer att få uppleva eller på annat sätt få vara med om under år 2013.
Några saker är dock redan säkra, t ex följande: Vi kommer att få ett nytt år där det politiskt korrekta etablissemanget med sina vidriga hantlangare, t ex vänsterextremister, "antirasister" och andra fascistiska och antidemokratiska våldsuppviglare och våldsverkare kommer att fortsätta göra allt de kan för att Sverige och dess kultur, traditioner osv ska förintas till förmån för icke-vita och icke-västerländska invandrare.
Men de avskum som försöker göra detta klämtar klockorna mer och mer för, vilket kommer att visa sig bl a i nästa riksdagsval, alltså det som sker i september 2014.
Dessutom är dessa ageranden en fara för demokratin, de som påstår sig vara demokrater är till större delen en samling hycklare som dag ut och dag in ständigt bevisar att de är exakt det som de är emot.
Denna utveckling i sig är mycket farlig i Sverige, t ex resulterar detta i att politikerföraktet och föraktet emot samhällsbeslutsfattare rent allmänt ökar och ökar.
Och vad kan då detta resultera i? Jo, att vi förr eller senare kommer att få se dåd i stil med det som Anders Behring Breivik begick.

Men men, i morgon måndag den 31:a december 2012 kommer de allra flesta människor i Sverige att ha ett trevligt nyårsfirande, och precis som vanligt med pompa, ståt, god mat, champagne och annan alkohol fira in det nya året.
Och runt 12-slaget på natten kommer det som vanligt att skjutas smällare och raketer.
Själv kommer jag att spendera både nyårskvällen och nyårsnatten tillsammans med ett gäng goda vänner under trevliga former med bra musik, ta mig en och annan öl, samt mycket annat trevligt.

Just det ja, om ni i morgon kväll eller morgon natt ser några PK-iter eller några invandrare så kan ni ju önska dem ett gott nytt år, även om just de förstnämnda knappast förtjänar det.
Och vad beträffande svenskfientliga invandrare och svenskfientliga svenskar så....ja, ni vet redan vad jag tycker om sådana, så därför behöver jag inte utveckla det hela ännu mer.
Angående hur det ser ut för PK-krafterna i Sverige så har de knappast några lysande framtidsutsikter att se fram emot, ett av mängder med bevis på detta kan vi se här: http://www.exponerat.info/en-lasare-sammanstallde-trevliga-nyheter/ .

Och sist men inte minst till alla er som följer och läser min blogg: Ha ett riktigt Gott Nytt År.
Jag återkommer med nya, färska och rykande blogginlägg någon gång under första veckan i januari.

Tills dess: Ha det riktigt bra!

5 kommentarer:

Zam Banzana sa...

AHH! Varför fortsätter du att skriva "antirasist" inom citationstecken? Antirasister är väl antirasister hur som helst? Vill också påpeka att du ju självklart kan vara en del av Sveriges kultur och traditioner även om du inte är ljushyad. KOM IGEN MÄNNISKA! Säg inte att du är en del av den "antiantivita" rörelsen? Är faktiskt ganska intresserad av vad du tycker om detta (absurt långa och inte speciellt välformulerade menassåtröttok) inlägg då;

http://mirreearg.blogg.se/2013/january/om-nagot-som-star-i-bjart-kontrast-till-principen-om-manniskors-lika-varde.html#comment

Jag tror dock inte heller att politikerföraktet beror på något slags "politiskt korrekt etablissemang" (Förklara föresten snälla orden "politisk korrekt" för mig, vill verkligen höra någon annans definition), utan på beslut som enbart lett till ökade klassklyftor, med allt som tillkommer, och en nedmonterad välfärd med allt som tillkommer, sämre äldrevård, skolor, och sjukvård.

(Kan ju kanske verka som en stalker då jag inte slutar kommentera din blogg, vill bara försäkra dig om att det enbart beror på att du skriver saker som är så roligt att ge svar på!)

Karpstryparn sa...

Svar till Zam Banzana: Anledningen till att jag skriver ordet "antirasist" inom citationstecken är naturligtvis att "antirasister" inte är antirasister. Däremot är de fascister, de vill t ex inte att människor som inte tycker som dem själva i alla frågor ska få existera.

Nej, det blir lite svårt att vara det. Men det beror mest på att sådana kommer ifrån länder som inte har någonting gemensamt med Sverige. Jag känner många personer, däribland några stycken som inte är ljushyade och de anser precis samma sak som mig.
Men mitt inlägg handlar inte om ljushyade.
Så kom igen själv, människa! Och sluta skrik, jag ser vad det står ändå!

Angående den länk som du postade: Jag kommer inte in på den, den är ju inte blå.

Vet du inte vad politisk korrekthet är? Illa det, jag trodde du var allmänbildad.
Testa och sök på "Politisk korrekthet" på google då.
Min definition av orden politisk korrekthet är förtryck och fascism, det finns många som tycker likadant som jag i det fallet.

Angående politikerföraktet: Där har du fel, föraktet beror på det politiskt korrekta etablissemanget beslut, alltså beror det på det etablissemanget. Ökade klassklyftor? Massinvandring heter det.

Nejdå, jag anser inte att du är en stalker, sådana har jag haft att göra med förut. Som sagt, du är ingen sådan.
Angående ge svar på: Men lille vän, när ska du börja försöka komma med något svar då? Du har ju inte lyckats hitills, om jag säger så.

★★★ sa...

Hatar själv när folk skriver med versaler, blev bara så frustrerad, men ska sluta, haha. Till saken i alla fall.

"Anledningen till att jag skriver ordet "antirasist" inom citationstecken är naturligtvis att "antirasister" inte är antirasister. Däremot är de fascister, de vill t ex inte att människor som inte tycker som dem själva i alla frågor ska få existera."

Hur drar du egentligen den här kopplingen? En antirasist är ju enbart en person som är emot uppdelningen (och nedvärderingen såklart) av folk i "raser" då hudfärg trots allt inte är något annat än pigment. Tror snarare att de anser att alla människor har rätt att existera, oavsett hudfärg, det är liksom en icke-fråga. Tror knappast att någon antirasist är för mord av oliktänkande, i så fall så skulle jag gärna vilja ha en källa på det?

Skälet till att jag tog upp frågan om ljushyade var,

" de kan för att Sverige och dess kultur, traditioner osv ska förintas till förmån för icke-vita"

då menar jag på att en mörkhyad person inte överhuvudtaget har mindre kapacitet att ta till sig de kulturer och traditioner som majoriteten firar i detta landområde, vilket du med ditt påstående verkar anta? Rätta mig om jag missförstått.

För det första så vet jag inte hur gammal du är men kan anta att du är minst tio år äldre än mig, så visst är det inte omöjligt att du inom vissa områden är mer allmänbildad. Skälet till, om du läste vad jag skrev, att jag frågade om politisk korrekthet var att jag ville höra din egen definition, då de skiljer sig så enormt mellan människor beroende på politisk ställning. Min definition på politisk korrekthet kan du hitta genom att googla begreppet och läsa den första meningen på Wikipedia, vilket trots allt är den originella definitionen. Det kan nog vara viktigt att båda parter i en debatt har full koll på den andras synpunkter för att undvika halmdockor.

(Tror att jag får fortsätta i en ny kommentar, den brukar säga åt mig att mina kommentarer är för långa.)

Karpstryparn sa...

Svar till Zam Banzana angående den borttagna kommentaren: Om du hade undvikit att skriva "hen" så hade din kommentar blivit publicerad, i övrigt var din kommentar okej.
Visst, den var visserlig inte saklig, men som sagt, hade du inte skrivit "hen" så hade den blivit publicerad.
Håll dig till svenska ord som finns istället och skriv på svenska tack, hen är ju ett engelskt ord som för övrigt betyder höna.
Att kalla folk för hönor är löjligt, hade du däremot kallat en höna för en höna så hade det varit en annan sak.
Men å andra sidan handlar ju mitt inlägg inte om hönor, så det hade blivit lite konstigt det.

Karpstryparn sa...

Svar till Zam Banzana: Hur jag kan göra den kopplingen? Tja, det är ju bara att ta ett antal tittar på hur "antirasister" bete'r sig, resonerar och agerar. Deras handlingar och resoneranden avslöjar dem med råge och mer därtill.

Nej, "antirasister" anser inte att alla har rätt att existera, inte heller står de för alla människors lika värde.
Men å andra sidan finns det angående det sistnämnda ingen människa i hela världen som gör det, så de är knappast unika.

Angående mord på oliktänkande: Sådant märks tydligt, jag själv t ex har ännu inte snackat med en "antirasist" som inte har tyckt så.
Vill man kolla upp det rent allmänt så finns det gott om bevis på dessa vidriga och vämjeliga avskums inställningar, t ex vill de se homosexuella döda.

Angående min definition på politisk korrekthet: För mig är politisk korrekthet förtryck och fascism. Men det har jag redan förklarat för dig, jag kommer inte att upprepa mig en gång till.

Angående halmdockor: Absolut, på den punkten är vi överens.