måndag 28 mars 2011

Krångel på blogspot.com

Om någon eller några av er läsare undrar varför det förra inlägget inte har några mellanrum mellan textstyckena så beror det på följande: Något fel uppstod när jag skulle publicera det, innan jag publicerade det så gjorde jag nämligen som jag alltid gör, alltså att göra mellanrum mellan textstyckena.

Men när jag publicerade det så var det inga mellanrum, nej, alltihop satt ihop i en enda stor klump. Och detta trots att jag redigerade inlägget 5 gånger, jag testade också för en liten stund sedan att redigera det igen, men det blev samma resultat lik förbaskat.

Hoppas att det är något tillfälligt fel bara, har varit med om detta två gånger tidigare här på blogspot.com, närmare bestämt i början av startandet av denna blogg.

Skulle felet fortsätta så får jag kontakta Blogger på något sätt, för så här kan det inte vara. Jag menar, det är ju inte kul att läsa inlägg som inte har mellanslag mellan textstyckena.

Däremot är det både ansträngande och irriterande för ens ögon att läsa ett sådant inlägg, som "grädde på moset" blir man också själv minst sagt irriterad av det.

Uppdaterat kl. 16.00: Uppenbarligen var det en uppdatering som behövde göras i bloggen, för nu funkar det som det ska igen.
Uppdateringen gällde att man skulle kunna se hur ett inlägg ser ut, innan man publicerar det.

Skönt att felet var så enkelt fixat.

Inga kommentarer: