lördag 19 mars 2011

Kan man vara PK-journalist och samtidigt folkmordsförespråkare?

Om ingen annan nyhet som jag finner intressant eller intressantare kommer i vägen så kommer nästa inlägg att handla om Aftonbladets journalist Staffan Heimerson.

Vad är det som så intressant med honom då? Nja, egentligen ingenting..............OM man bortser ifrån det väldigt klart och tydliga faktum att han nu har visat sig vara en folkmordsförespråkare av enorma mått, han slår till och med Adolf Hitler och Mao Zedong på den punkten.

Jag syftar nu på Staffans Hemiersons kolumn "Alla grupper blir minoriteter", alltså den som skrevs i Aftonbladet torsdagen den 17:e mars i år.

Håll ögonen öppna inför nästa inlägg alltså, men om det dyker upp någonting annat intressant som jag känner för att skriva om så kommer jag som så många förr att dra in Heimersons kolumn i det hela.
Jag menar, sådant har jag ju med bra och lyckat resultat gjort förut.

På tal om folkmord förresten, kolla in den film som finns på http://www.youtube.com/watch?v=8XHmFnF5_0o&feature=related . Den heter "Riksdagsman avslöjar att Sverige grundlurats om flyktingar, "De är här för all framtid"".

Och det är inte någon riksdagsrepresentant för Sverigedemokraterna som uttalar sig på detta sätt, utan nämligen den moderate riksdagsmannen Michael Svensson.

Men på återseende i nästa inlägg alltså.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår inte riktigt varför videon är en sådan skandal? Det framgår ju rätt så tydligt i videon att det rör sig om flyktingar som beviljats permanent uppehållstillstånd. Nu vet jag att du inte är positiv till någon slags invandring, men är det inte ett större problem att vi har tusentals illegala flyktingar i Sverige? Alltså människor som inte har svenskt uppehållstillstånd men ändå vistas i Sverige? Det verkar som videon är lite felfokuserad...

Mvh Joel

Karpstryparn sa...

Svar till Joe: Båda problemen är i princip lika stora, tycker jag. När det gäller videon: Felfokuserad? Tja, kanske det, men skriv till personen som har gjort den och fråga om han (eller hon) kan göra en video om de illigala flyktingströmmarna till Sverige också, vetja.

Smörblomma sa...

I`m back! Läs på min blogg om mina halvdana förklaringar till min frånvaro.