fredag 19 februari 2010

Att starta bråk är ingen merit, till skillnad mot vad Mona Sahlin tror

Vad tycker ni om invandrare och "flyktingar" som kräver att få ett jobb trots att arbetsgivaren inte kan ta in något folk?

Själv anser jag att sådana "människor" är idioter, som gastar om rasism så fort ingenting passar dem.
Eller rättare sagt: De är bortskämda luspudlar som inte skulle uppskatta att få sin fisring spräckt gratis ens!

Jag har ett exempel på en sådan person, nämligen i form utav följande händelse:

Ikväll fick jag reda på utav en kompis att en turk som besökte den Konsumbutik som ligger i närheten av där min kompis bor klagade över att han inte fick jobb på den butiken.

Men det är ju så att Konsum, precis som andra arbetsgivare, inte anställer människor som inte är kompetenta att utföra de arbetsuppgifter som krävs. Detta är det ingenting konstigt med.

För så fungerar det överallt, att sedan många invandrare och en övervägande majoritet av alla "flyktingar" inte fattar det är en annan sak.
Sådana personer borde gå en kurs i allmänbildning i hur man begår självmord, och sedan praktisera det på något ställe där ingen annan än de själva blir skadade eller dödade.

Vad beträffande turken så försökte han garanterat få igång bråk med personalen, personer som har arabisk eller afrikansk härkomst (det sistnämnda gäller av naturliga skäl svarta människor) brukar vara bra på sånt. Detta gäller för övrigt de allra flesta muslimer med härkomst ifrån t ex arabländerna.

Men att starta bråk är inte en merit, även om ett svenskfientligt avskum som t ex Mona Sahlin tycker det.

En i personalen försökte dock förklara för turken att de inte hade något jobb åt honom, istället tyckte de att han skulle höra med en Konsumbutik som fanns c:a 5 km därifrån.

Men det passade inte turken, istället började han gasta och skrika om att personalen var rasister och att det var rasistiskt att inte anställa honom.

Det enda den här personen är kompetent till är uppenbarligen att spränga sig själv i luften, för om han gör det så har vi ett problem mindre i Sverige.

Tänk om alla Sveriges muslimska invandrare och flyktingar (och även romerna) sprängde sig själva i luften utan att skada eller döda någon annan, vilket bra land vi skulle ha då.

För då vore vi ju kvitt en massa problem.

Eller vad anser ni själva?

6 kommentarer:

Emma-Lou sa...

Nja, inte dra alla över en kam. Du ska ju lätt se det här klippet, haha:

http://emmalou.myshowroom.se/forortsmummo-mormor-halsar-youtubeklipp/

Hur menar du med "kladdig mat"? Att du inte gillar grytor, röror eller? :)

charlotte sa...

jag håller med till viss del men det passerar med råge den lilla rasism jag ev har. eg är jag inte ett dugg rasistisk men de flesta som tillber allah har väldigt konstiga värderingar o ett konstigt beteende i största allmänhet o det stör mig ngt grymt
kram

Ninja sa...

Jag har aldrig förstått vitsen med att bråka....

Karpstryparn sa...

Svar till Emma-Lou: Jag drar inte alla över en kam, bara typ 80 %.

Nejdå, det är inte frågan om grytor osv, jag gillar bara inte tillgjord mat, alltså mat som är upppiffad för mycket.

Karpstryparn sa...

Svar till charlotte: De flesta? Snarare allihop har det, men så har de också en vålds- och pedofilreligion också.

Karpstryparn sa...

Svar till Ninja: Inte jag heller.