söndag 6 mars 2016

Om min debutmedverkan i Ingrid & Conrad igår

Även om det blev lite strul från min sida under min debutmedverkan i gårdagens avsnitt av Ingrid & Conrad (detta på grund av att jag klantade mig en aning) så blev ändå min medverkan hyfsad, jag lyssnade nyss på den inspelade sändningen och i den hördes nämligen ingenting av strulet.
Jag tog upp ett ämne i livesändningen, nämligen detta .
Den hemlige gästen var Martin Eriksson, medgrundare till nyhetstjänsten bubb.la och pratradioprojektet Radio Bubb.la . Intervjun med honom höll på i runt 1 timme och 12 minuter och var mycket intressant, t ex berättade Martin om sin syn på demokrati men också om mycket annat naturligtvis.
Min medverkan var inte så lång, jag var med i 6 minuter. Men man var ju inringare och andra inringare skulle ju också få möjlighet att vara med, t ex ringde Motpol:s Daniel Friberg in till programmet lite senare.
Bra musik spelades också i programmet, t ex hårdrocksgruppen Rush . Jag har inte hört dem sedan jag gick i högstadiet i början av 80-talet, så det var ju lite nostalgi det.

Jag var med från 1 timme och 23 minuter in i sändningen (i den på Youtube alltså), ni kan höra den här men också här (i den på soundcloud är jag med från 1 timme och 14 minuter).
Trevlig lyssning på er!

Inga kommentarer: