lördag 20 november 2010

R.I.P Mamma

Min mamma dog i måndags kl. 10.50 på Centralsjukhuset i Karlstad, hon somnade in lugnt och stilla. Sorgen och saknaden är enorm, hon betydde oerhört mycket för mig och jag älskade henne väldigt mycket. Hon stod mig så nära, jag går omkring som i en bubbla under dygnets vakna timmar, känner mig avskärmad från verkligheten.

Men minnet av henne kommer att leva för evigt. Det finns ingen väg tillbaka, bara framåt. Det gäller att vara stark nu även om gråten naturligtvis kommer då och då, nu senast igår.

R.I.P Mamma 1931-07-22 - 2010-11-15.

Tomheten är enorm, men minnet av dig lever för evigt inom mig........

Saknar dig, mamma............

5 kommentarer:

Britt sa...

Jag kan inte komma på något bra att skriva och det finns nog inte heller. Nu vet du i alla fall att jag skulle vilja och det kanske är en liten tröst i sig.

Fenixmona sa...

Jag känner med dig min vän! Kramar om dig!

Karpstryparn sa...

Svar till Britt: Tackar, det värmer.

Svar till Fenixmona: Tackar, minn vän, det värmer. *Kramar*

diana sa...

Jag beklagar sorgen. Kram.

Karpstryparn sa...

Svar till diana: Tackar, det värmer. *Kram*