tisdag 30 juni 2009

Vem sjutton vill vara med i en sådan här studie?

I dagens exemplar av tidningen Metro stod en artikel som heter "Män som har mycket sex får bättre spermier", 118 män med spermier som var så dåliga att de inte tycktes kunna befrukta ens ett klonat toffeldjur var med i denna studie.

Artikeln finns på http://www.metro.se/2009/06/30/60750/man-som-har-mycket-sex-far-battre-spe/ .

Snacka om självömkning, det hade bara fattats att namnen på dem som hade deltagit i studien hade offentliggjorts.

Men vissa gör tydligen vad som helst för att få sex.

Vad blir det nästa gång?

Ett gäng extrema smärtälskare, både män och kvinnor, som ställer upp i en studie som går ut på att ta reda på hur många gånger en person kan ta emot uppsvällda nävar på kraftigt nerknarkade tyngdlyftare med stora mängder anabola stereoider i blodet inkörda med maximal styrka så långt rakt upp i vaginan (kvinnor) eller i stjärten (män) tills personen ifråga dör av kraftiga skador i underlivet eller i arslet?

6 kommentarer:

Yvonne sa...

Hej! Jag tar helt avstånd från sådana inlägg och studier.:-)

Karpstryparn sa...

Svar till Yvonne: Okej. Varför det då? Angående mitt inlägg så är vissa delar av det en aning sarkastiska, men det trodde jag framgick.

Yvonne sa...

Nää jag menade inte ditt inlägg det var helt Ok Men människor med ett sunt förnuft ställer väl inte upp på sådana studier.Har de ingen intrigitet??Vi har uppfödning av Dansk/Svensk gårdshund Kram

Karpstryparn sa...

Svar till Yvonne: Aaah, okej, då förstår jag hur du menar. Nej, de har nog inte det.

Angående gårdshund: Okej, där ser man.

Lena sa...

Ja jösses vad varmt det är, imorgon blir det stranden om det håller i sig :) ha en fin kväll
Kram Lena

Karpstryparn sa...

Svar till Lena: Ja, fy sjutton, man smälter ju nästan bort. Tror jag ska ta mig ett dopp senare ikväll.
Ha en bra kväll. *Kram*