måndag 20 maj 2013

Helsjukt i dubbel bemärkelse

Den här veckan blir det inga inlägg, orsaken till det är att jag har blivit sjuk.
Men det finns en annan orsak också, nämligen följande: När man går in så mycket för sitt bloggande att man på nätterna drömmer om att man sitter och bloggar, ja, då är det dags för en sabbatsvecka.
OBS! Jag är inte religös, om ni undrar angående uttrycket "sabbatsvecka".
Det här med att jag på natten ibland drömmer att jag bloggar har hänt förut, sist var det för 3 år sedan och då skedde det 3 gånger på en månad.
Men, hehe, man ska inte säga för mycket, jag hade lovat mig själv att jag skulle "ta ledigt" från bloggandet under sammanlagt 3 veckor då. Dock klarade jag inte ens av en vecka, några dagar efteråt var jag tillbaka i bloggandet.

Men bara för detta så ska ni inte bli lottlösa, ånej.
Läs här om en av alla de enorma "fördelarna" med mångkultur och invandring: http://www.exponerat.info/klagade-pa-storande-bollspel-blev-nerslagen-och-misshandlad/ .

Bu, bä, fy och usch åt alla mångkultur- och invandringsextremister alltså.
För får sådana som de vill så är det snart inga straff på att döda människor, Sverige har ju världens mest mjäkigaste rättsystem där man kommer undan med det mesta så länge man inte är vit.
Annat är det i muslimska länder, där stenar man eller hänger folk.
Det sistnämnda vill jag se som straff i Sverige angående brott som t ex våldtäkt, mord, pedofili och brott med svenskfientliga motiv.
Fram för dödstraff i Sverige alltså, hängning är bra det!

Och här har vi ytterligare ett i den enorma raden av bevis på alla "fördelar" med invandring och mångkultur: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/upplopp-och-brander-i-husby_8188862.svd .

7 kommentarer:

Helen sa...

Hello darling! Great website! Congrats for your work. Visit me too, ok? Have a nice day!

Karpstryparn sa...

Answer to Helen:
Hello there! Thank you. Yes, I can visit your website.
Have a nice day to you to!

Josef Boberg sa...

HÄLSAN"> ÄR EJ ALLT - MEN UTAN HÄLSAN FÅR ALLT ANNAT UNDERORDNAD BETYDELSE (video ca 3 min) !

Krya på Dig ! / Josef

Karpstryparn sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Karpstryparn sa...

Svar till Josef Boberg: Ja precis, hälsan är ju viktigast.

Angående krya på dig: Tackar, det försöker jag allt också.
Febern har släppt i alla fall, är mest hostan kvar.
Ha en trevlig helg förresten.

Josef Boberg sa...

Tack så mycket ! - och detsamma - för nu kan det ju bara bli BÄTTRE och BÄTTRE ! / Josef

Karpstryparn sa...

Svar till Josef Boberg: Precis, hehe.

Ha en trevlig helg!