Men självklart ska man ju kunna maila mig om man vill, därför går det från och med för några dagar sedan att skriva till mig via karpstryparn944@gmail.com som är bloggens nya mailadress. Det är kanske inte alla som bara vill kommentera i bloggartiklarnas kommentarsfält, så nu finns alltså möjligheten att skriva direkt till mig istället. Bra, va?
Vem vet, några av er kanske vill veta om jag kollar någonting på årets VM i fotboll t ex. På tal om det förresten så har Nordfronts ansvarige utgivare Vera Oredsson skrivit en mycket bra krönika som har med årets VM i fotboll att göra. Läs den gärna och begrunda.
Kollar ni förresten själva något på årets VM i fotboll? Ordet är fritt.
.jpg)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar