måndag 22 juni 2026

Ny mail till bloggen och Nordfrontkrönika om årets VM i fotboll

Ingenting varar för evigt, heter det ju. Men ibland kan det gå lite väl fort. Nu har jag visserligen inte kollat mailen till bloggen på ett tag, så därför bestämde jag mig härom dagen för att göra det. Men då upptäckte jag att den inte fanns kvar. Mailen till bloggen hade funnits på protonmail.com, men av någon anledning så finns den alltså  inte längre kvar där.


Men självklart ska man ju kunna maila mig om man vill, därför går det från och med för några dagar sedan att skriva till mig via karpstryparn944@gmail.com som är bloggens nya mailadress. Det är kanske inte alla som bara vill kommentera i bloggartiklarnas kommentarsfält, så nu finns alltså möjligheten att skriva direkt till mig istället. Bra, va?


Vem vet, några av er kanske vill veta om jag kollar någonting på årets VM i fotboll t ex. På tal om det förresten så har Nordfronts ansvarige utgivare Vera Oredsson skrivit en mycket bra krönika som har med årets VM i fotboll att göra. Läs den gärna och begrunda.

Kollar ni förresten själva något på årets VM i fotboll? Ordet är fritt.

Inga kommentarer: