fredag 10 april 2020

Så här kan det gå när påskkärringar super till

I morgon är det Påskafton, en högtid under vilken det bland annat äts mycket ägg och festas en hel del.
Påskkärringar tar sig en och annan fylla under högtiden de också, men en del klarar inte av att hålla sig tills de har hoppat av kvasten utan börjar redan långt innan de ska iväg till Blåkulla.
För en del kan det då sluta lite illa om det vill sig illa, ta bara idag t ex.
Jag satt och drack kaffe för en stund sedan när jag plötsligt hörde en våldsam smäll utanför.
När jag tittade ut genom fönstret fick jag se det här:


Supa till på öl, sprit, eller vad det nu var för någonting som hon hade druckit, och sedan flyga iväg på kvasten gick uppenbarligen inte särskilt bra, haha!

Med detta blogginlägg önskar jag alla läsare av min blogg en riktigt Glad Påsk!

Relaterat: Defenders Of The Faith - Kycklingpolka


Inga kommentarer: