söndag 10 november 2013

Karpstryparns medverkan i gårdagens avsnitt av Gjallarhornet gick över förväntan

Efter att ha medverkat i gårdagens avsnitt av radioprogrammet Gjallarhornet så är det bara att konstatera att det gick bra, det enda var väl att det var lite krångel med ljudet vid några tillfällen. Men enligt programledaren så ska det tekniska kollas igenom inför nästa gång.
Jag var även lite nervös en stund innan avsnittet skulle börja men i övrigt gick allt hur bra som helst, kommer att medverka fler gånger.
Min nästa medverkan i Gjallarhornet blir den andra lördagen i december.

I gårdagens avsnitt tar jag upp bl a den antidemokratiska tårtattacken mot SD:s partiledare Jimmie Åkesson , fysiska attacker emot invandringskritiker och nationalister, den borgeliga regeringens och vänsterblockets rasistiska och nazistiska förflutna, hatet och hetsen från majoriteten av Sveriges mediakår emot människor som de anser har fel åsikter medans man struntar i människor som verkligen har fel åsikter, det falska tjatet från politiskt korrekt håll om alla människors lika värde, mycket annat relaterat tas också upp utav både mig och programledaren.
Jag får även del frågor ifrån programledaren under programmets gång.

Saxat från Gjallarhornets hemsida angående gårdagens programavsnitt:

"Karpstryparn pratade igår vettigt, inga svordomar, inget extremt alls."

Lyssna på avsnittet på https://archive.org/details/Gjallarhornet20131109 .

Här är radiostationen Gjallarhornets hemsida/blogg: http://gjallarhornet.tk/ .

Inga kommentarer: