måndag 18 februari 2013

Vill ni av någon anledning nå mig? Läs i så fall detta inlägg

Jag har under den gångna helgen kommit underfund med att det behövs en mailadress till den som driver bloggen, alltså till mig.
Det kan ju hända att någon eller några av er som läser min blogg vill komma i kontakt med mig av någon anledning, t ex fråga om någonting, lämna tips på något som ni tycker att jag borde skriva om, eller någonting annat.
Men varför har jag då skapat en särskild mailadress för detta? Går det inte bra med den adress som bloggen är registrerad i?
Jo, självklart skulle ju det fungera det också.
Det är bara det att jag får så många mail till den ändå, det skulle alltså bli en smula rörigt att hålla reda på allting.
Dessutom gör det ju ingenting att ha en separat mailadress avsedd för saker som inte har med någonting annat att göra.
Så här har ni kontaktmailen till mig: karpstryparn@gmail.com

Den adressen finns också i presentationen till bloggen, presentationen finns ju som ni vet allra högst upp. Men samma adress finns även i min presentation längre ner i bloggen.
Så vill ni av någon anledning komma i direktkontakt med mig så är det alltså den mailadressen som gäller.
Meddelandena besvaras så fort jag ser dem.

Mvh
//Karpstryparn

Inga kommentarer: