fredag 4 mars 2016

Inför min medverkan i radioprogrammet Ingrid & Conrad i morgon

I morgon medverkar jag i den välkända och populära podcasten Ingrid & Conrad , sändningen börjar kl.17.00 och körs tydligen live via deras Youtubekanal. Från kl.17.00 till runt 18.00 är en hemlig gäst med och intervjuvas i programmet (det blir spännande att få veta vem det är), och från runt kl.18.00 kommer man att ha med inringare.
Jag är en av dem som kommer att ringa in till programmet (då via Skype), har nämligen pratat med en av programledarna via både mail och Skype de senaste dagarna.
Jag har tänkt att ta upp något ämne, men det beror ju på vad programledaren tycker naturligtvis.
Efter att sändningen är avslutad kommer jag att lägga upp den på min blogg, sändningen kommer också naturligtvis att läggas upp både på Ingrid & Conrads Youtubekanal samt här .

Så glöm inte bort att lyssna på Ingrid & Conrad i morgon kl.17.00, och håll även öronen öppna för min medverkan då. Ni lär ju förresten märka när jag kommer in i programmet, men ändå.
Jag önskar er en trevlig lyssning!

Inga kommentarer: