måndag 30 december 2013

Inför året 2014

Om ni undrar varför jag inte bloggade så mycket under Julveckan så var orsaken till det att jag gjorde en massa annat då, jag tog helt enkelt ett litet break från bloggandet.
Det här blir mitt sista blogginlägg detta år, är tillbaka när Nyårsveckan är slut.
Vad kommer att hända nästa år då, alltså under 2014? Jo, i början av det året kommer mycket att börja hända, t ex kommer jag att medverka i radioprogrammet Gjallarhornet den andra och den tredje lördagen i januari.
Jag kommer alltså att medverka två lördagar istället för en, man kan säga att jag avancerar lite grann.
Lyssnarna kommer den andra lördagen då att kunna ringa in till programmet och ställa frågor, de kommer att kunna prata med både mig och programledaren då.
Eventuellt kommer kanske någon mer person att medverka i programmet via Skype de gånger jag är med, detta är dock inte helt bombsäkert än.
Men jag har frågat några stycken, en av dem kunde inte på grund av trasig mikrofon.
Men en viss annan person är eventuellt intresserad av att medverka via Skype tillsammans med mig, hon var tidigare vänsterpartist men efter att hon hade läst en av mina bloggar flitigt en längre tid så blev hon sverigedemokrat.

Saxat från Gjallarhornets hemsida den 29:e december:

När Karpstryparn medverkar den andra lördagen från kl 1715 så kommer telefon linjen även att öppnas mellan kl 1745-1815.

Jaha, det här var lite grann om vad som komma skall i radioprogrammet Gjallarhornet, mer information kommer längre fram, alltså när det drar ihop sig.

Gott Nytt År på er!

Radiostationen Gjallarhornets hemsida: http://gjallarhornet.tk/ .

Inga kommentarer: