måndag 16 maj 2016

Ny medarbetare i det nystartade mediaprojektet Podcast Nationella

Som ni vet så är jag inte bara politisk bloggare utan också radiopratare, t ex i Sverigekanalen . Sedan 5 dagar tillbaka är jag även medarbetare i det nystartade mediaprojektet Podcast Nationella .
Det jag kommer att ägna mig åt där är som det ser ut nu, förutom att vara med i dess podcast , att bl a blogga och att lägga upp videos.
Mitt första blogginlägg för PN (som man kan förkorta Podcast Nationella, om man så vill) hittar ni här , och min första video på sidan hittar ni någonstans här .

Jag och personen bakom detta Sverigevänliga mediaprojekt kommer helt enkelt att hjälpas åt att utveckla det, än så länge är det bara vi två men förhoppningsvis kommer vi att bli fler.
Det kommer helt enkelt mera, som det heter, detta mediaprojekt är ju ganska färskt än. Det startade nämligen i början av maj i år, men det har redan hänt grejor.
Podcast Nationella har även en Facebooksida , ett Twitterkonto , samt finns även på Youtube och Soundcloud .

När premiäravsnittet av dess podcast ska komma är dock inte helt klart än, men det kommer att läggas upp både på Soundcloud och här .
PN:s hemsida är än så länge under uppbyggnad, men man kan höra av sig hit om man har några frågor, tips osv.
Följ gärna dess hemsida för att hålla er uppdaterade, för då riskerar ni inte att missa någonting. Som sagt: Det händer grejor, Podcast Nationella har nämligen redan fått positiv respons från flera håll.
Vem vet? Kanske får vi det också ifrån er!

Inga kommentarer: