torsdag 15 oktober 2009

Stöd uppropet mot den omtalade pedofilbloggen på blogspot.com

Få har väl kunnat missa det som den senaste veckan har varit uppmärksammat i media och på andra håll om en viss pedofilblogg på blogspot.com.

Vad jag vet så är polisen inkopplad på fallet.

Med anledning av dessa saker har det därför idag startat en kampanj/ett upprop på blogspot.com med syfte att få bort bloggen.

Uppropet har startats av Attis som driver bloggen "Attisblogg" på www.attisblogg.blogg.se , och målsättningen är att det ska spridas på flera olika bloggsidor, t ex blogspot.com, metrobloggen.se, blogg.se och wordpress.com.

Jag och många andra är redan med i detta upprop, och jag uppmanar er att bli detsamma. Så gå in på hennes blogg och skriv under i något av hennes inlägg. Lämna också en länk hos henne till er blogg när ni skriver under.

Jag kommer att kopiera detta inlägg och lägga ut det på mina andra bloggar, ni får gärna kopiera detta inlägg från min blogg och publicera det i eran.

För detta måste spridas!

Med anledning av att han kanske tänker hacka sig in på andras bloggar och skriva där så tar jag från och med nu till vana att kolla igenom mina inlägg extra noga ett bra tag framöver nu varenda gång som jag går in på min blogg, typ kanske ett år, utifall att jag är i farozonen.

Så nu vet ni det.

2 kommentarer:

charlotte sa...

jag hittade inte uppropet men jag lämnade en kommentar iaf

Karpstryparn sa...

Svar till charlotte: Okej, men uppropet finns där, det är bara att leta upp det. Det finns till höger i hennes blogg.