torsdag 28 december 2023

2023 = Det invandringsrelaterade våldets år

Så här några dagar innan nyårsafton brukar jag alltid skriva mitt nyårsblogginlägg, detta som en sorts sammanfattning av hur jag tycker att året har varit. För egen del har detta år varit ganska bra, jag fick dock ingen vidare bra start på det, men i början av sommaren så ändrades det och resten av året har för mig varit väldigt bra.

Ja, så har det varit i alla fall för mig. Tittar man däremot lite allmänt på hur året har varit i Sverige så får man nog säga att ett enda sak har varit dominerande även om det politiskt korrekta etablissemanget, alltså alla partierna i riksdagen (utom Sverigedemokraterna) och mainstreammedia, har gjort sitt bästa för att de människor som fortfarande "sover" inte ska vakna upp och se alla nackdelar med den. 

Jag pratar naturligtvis om...ja, just det: Invandring!


Jag tänker nu mest på alla skjutningar och sprängningar som har begåtts under året och som är utförda av invandrargäng, men också alla bilbränder och annan "trevlig" invandringsbrottslighet som då följde i kölvattnet efter koranbränningarna

Med vilken rätt anser sig muslimska invandrare lägga sig i hur vår yttrandefrihet ska se ut? Med vilken "mage" anser sig Turkiets president Erdogan ha rätt att lägga sig i vad människor i Sverige gör (även om det naturligtvis enbart vore bra om Sverige inte gick med i Nato, med tanke på hur lite självständighet vi redan har på grund av diktaturen EU)? Och hur rimmar det med yttrandefrihet och demokrati när Socialdemokraterna med Magdalena Andersson i spetsen påstår sig värna om dessa båda saker samtidigt som hon försöker kringgå dem genom att begränsa dem på grund av att man anser att koranbränningar kränker muslimer? 

Och ändå är det invandrare som har stått för de flesta koranbränningar. Innefattas inte dessa invandrare av yttrandefriheten? Är Socialdemokraterna rasister allihop?

Nu är ju förvisso Socialdemokraterna ett gammalt nazistparti som startade Rasbiologiska Institutet 1921 och drev det fram till 1965, samt hade tvångssterilisering av människor med "fel" anlag och "fel" sexuell läggning ända fram till 1979, men ändå. 

Lite kul är också att Magdalena Andersson (som är partiledare för Socialdemokraterna, om nu någon skulle ha lyckats missa det) fortsätter att ljuga om migrationen så till den mildra grad att hon blåljuger i de absurda försöken att svära sitt parti fritt från något som helst ansvar beträffande den, trots att Socialdemokraterna är det parti som bär huvudansvaret för att Sverige har blivit så illa som det har blivit.

För ingen vettig människa kan väl, förutom de mest rabiata massinvandringsförespråkarna, fortfarande hävda att de enorma mängder nackdelar som finns med invandringen inte med råge överstiger "fördelarna" med den? Eller?

Nåja, vi får väl se om nästa år, alltså 2024, fortsätter att bli någonting i stil med följande:


Oavsett vilket så önskar jag i alla fall samtliga som läser min blogg, samt andra också, ett riktigt Gott Nytt år!

Vi ses efter nyår. Ha det fint så länge!


Inga kommentarer: