torsdag 30 juni 2011

Mängder med spikar i kistan för LSU:s Seher Yilmaz

Igår fick LSU:s HBT-hatande ordförande Seher Yilmaz svar på tal ifrån SDU:s förbundsordförande Gustav Kasselstrand angående hennes absurda och lögnaktiga bortförklaringar om att SDU inte är välkomna i LSU.

Läs Gustav Kasselstrand svar till Seher Yilmaz på http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/hyckleri-att-utesluta-sdu_6279882.svd .

Men precis som vanligt så visar Seher Yilmaz att hon inte har någonting att komma med, hon klarar inte av att försöka ens.

Läs hennes s k "svar" till Gustav Kasselstrand på http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/ingen-demokratisk-rattighet-att-vara-med-i-lsu_6285118.svd .

Inte helt oväntat blir hon i kommentarsfältet till artikeln överöst med mothugg, motbelägg och fakta av mängder med personer. Inte bara SD-anhängare överöser henne med detta, utan också personer som inte håller på Sverigedemokratin men som värnar om demokratin.

Att LSU:s ordförande stänger dörren för SDU, men tillåter HBT-hatande organisationer, t ex SUM (Sveriges Unga Muslimer) som hatar homosexuella människor, är med i LSU säger också det väldigt mycket.

Ni minns väl vilket rabalder och uppståndelse det blev när SUM inför en sammankomst i Göteborgstrakten bjöd in välkända homosexuellhatande muslimska företrädare, t ex sheiker, från arabländerna, till mötet.

På mötet förespråkade nämligen dessa mord på homosexuella.

Och så påstår Seher Yilmaz att hon värnar om demokratin och är emot hat.

Hur går det ihop med att hon inte har någonting emot typer som vill se alla homosexuella människor avrättade?

En av talarna på mötet sade bl a följande om homosexuella:

-Homosexuella är avskum, de är lägre stående än djur. De måste avrättas, ty homosexuella hotar Allah!

Hmmm, hur hotar man någon som inte existerar? Ja, det är nog inte bara jag som undrar det.

Och vad exakt menade han med att homosexuella är lägre stående än djur?

Till att börja med så är homosexuella människor lika mycket djur som alla andra människor är. För ALLA människor är djur, vi är ju primater.
Andra primater är t ex orangutanger och schimpanser.

Men människan är den högst utvecklade och mest intelligentaste primaten av alla, undantag från det faktabaserade faktaunderlaget är dock typer som de homosexuellhatare som talade på mötet, likväl som de som bjöd in dem.

Men Seher Yilmaz då? Ja, henne ska vi bara inte tala om.

Däremot vore det intressant att få höra hennes syn på HBT-människor, men visst ja, den behöver vi inte höra för den vet vi redan.

Seher Yilmaz - En utav de mest underutvecklade invandringsfascister som finns i Sverige.

Till er som inte minns det här med att SUM bjöd in HBT-hatare (i klipp 3 och 4 pratar några muslimer för övrigt om sin syn på homosexuella muslimer):

Se och hör följande klipp:

1. http://www.youtube.com/watch?v=xiee2bXeNGs&feature=related ,

2. http://www.youtube.com/watch?v=QrGcb9OQt70 ,

3. http://www.youtube.com/watch?v=1FyKRAfDfU4&feature=related

och

4. http://www.youtube.com/watch?v=cwBLBYNSpfY&feature=related .

onsdag 29 juni 2011

Rätt av SD, fel av LSU:s Seher Yilmaz

Igår så krävde Sverigedemokraterna i en debatt i riksdagen hårdare gränskontroller, detta troligen på grund av att Danmark nu ska genomföra sådana.

Andra länder i Europa har också genomfört detta, en del av dem som inte har gjort det är på väg att göra det.

När det gäller SD så krävde deras riksdagsrepresentant Kent Ekeroth att hårdare gränskontroller ska införas i Sverige bl a på grund utav att avsaknaden av dessa gynnar grova brottslingar som vapensmugglare, människosmugglare och drogsmugglare.

Inga andra av riksdagspartierna höll med Sverigedemokraterna.
Däremot vill de tydligen att dessa brott ska öka i Sverige, att inskränka människors rättigheter att begå brott, ja, det får man inte göra.

Detta märks ju i t ex våldtäktsfall, i alla fall om förövarna är ifrån vissa delar av världen, t ex den muslimska.

"Våldta, våldta, våldta" lyder alltså de sju politiskt korrekta riksdagspartiernas budskap, självklart ställer inte Sverigedemokraterna upp på detta.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.dn.se/nyheter/sverige/sd-kravde-granskontroll ,

http://svt.se/2.22620/1.2465558/sd_kravde_granskontroll ,

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/sd-kraver-granskontroll_6278858.svd

och

http://www.smp.se/nyheter/tt_inrikes/sd-kraver-granskontroll(2837786).gm .

Det här är ytterligare ett av mängder med bevis på att Sverigedemokraterna är det enda riksdagsparti som vill göra någonting åt de enorma problem som finns med invandringen, flyktingströmmarna och det mångkulturella samhället.

Märkligt förresten att de sju PK-partierna inte klagar på Japan, som ju är ett av världens absolut hårdaste länder när det gäller mångkultur och invandring.

Frågan är om inte Japan är det land i hela världen som är mest homogent, så är nämligen fallet enligt den kände historieprofessorn  Herman Lindkvist.

Att Japan därför inte har några problem med invandrings- och flyktingrelaterad brottslighet är därför fullt naturligt.

Men på en punkt har SD faktiskt fel: Det räcker inte med att införa gränskontroller för den sortens brottslighet som Ekeroth tog upp, nej, det måste även införas människokontroller rent allmänt på personer som kommer hit.

Jag tänker nu på t ex tester mot könssjukdomar. Hade sådana skett för c:a 15 år sedan och framåt så hade vi nämligen sluppit avskum som t ex detta: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13236893.ab .

Och när vi ändå är inne på invandrare:

Igår stoppades SDU, alltså Sverigedemokraternas ungdomsförbund, från att gå med i LSU.

Vem stoppade dem då? Jo, LSU:s fascistiske och starkt antidemokratiske ordförande Seher Yilmaz, motiveringen till stoppet är följande:

Enligt henne är SD rasister, "vi ska inte ha ett land där människor får rösta på vilket parti de vill", samt en massa andra minst sagt totalt absurda antidemokratiska fasoner.

Men det är precis som vanligt, hon är som många andra politiskt korrekta demokratihatare: De har varken faktaunderlag eller belägg för att SD är rasister, inte ens i den allra enklaste form.

Seher Yilmaz gör alltså precis som alla som påstår att SD är rasister, nämligen öser hat över demokratin. Hon är som sagt bl a emot att människor får rösta på vilket parti de vill i Sverige, sedan har hon mage att värna om demokratin medans hon utesluter ett demokratiskt valt parti.

Demokrat my fucking ass!

Men att låta kända muslimska homosexuellhatare som förespråkar mord på hbt-människor tala på olika muslimska sammankomster anordnade av t ex den hbt-hatande organisationen SUM, alltså Sveriges Unga Muslimer, ja, sådant har hon uppenbarligen ingenting emot.

Här har ni för övrigt hennes absurda och demokratihatiska bortförklaringsförsök till varför hon vägrar släppa in SDU i LSU: http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/darfor-ar-inte-sdu-valkomna_6277468.svd .

Som ni kan se så har också SvD stängt av kommentarsfunktionen till den, med all säkerhet beror det på att artikeln fick mängder med mothugg, och det med all rätt eftersom både artikeln och fröken Seher Yilmaz är starkt antidemokratiska och fascistiska.
Seher Yilmaz skulle trivas i Burma, där skjuter ju landets styrande militärjunta ihjäl folk på löpande band för att de anses ha "fel" åsikter.

Och här har ni några artiklar om hennes  och LSU:s hat emot hbt-människor, och om hennes och LSU:s stöd för typer som förespråkar mord på hbt-människor:

http://journalistgranskning.wordpress.com/2011/06/28/dubbla-mattstockar/ 

och

http://bengtheld.blogspot.com/2011/06/lsu-accepterar-homofientlighet.html .

Det finns fler artiklar om detta, om ni nu tror någonting annat, men de här var de som gick snabbast att hitta.

torsdag 23 juni 2011

Folkmordspartiet måste bort, bort, bort

Idag stod följande artikel på bl a SVT text-tv:

C och V under riksdagsspärren

Om det vore val idag skulle både Centerpartiet och Vänsterpartiet hamna under riksdagsspärren, visar DN/Synovates junimätning.

C får stöd av 3,7 % av väljarna, och V av 3,8. V har därmed tappat 1,8 procentenheter sedan valet.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.dn.se/nyheter/politik/c-och-v-under-riksdagssparren ,

http://svt.se/2.22620/1.2462683/c_och_v_under_riksdagssparren?lid=puff_2462683&lpos=rubrik

och

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/c-och-v-under-sparren_6267460.svd .

Ja, det är verkligen synd att det inte är val idag, för då hade båda dessa partier åkt ut ur riksdagen så det bara visslar om det.

Sverigedemokraterna fortsätter däremot att sitta lika säkert i sadeln som de har gjort de senaste 2 åren, i nästan varenda opinionsmätning ända sedan april 2009 har de hela tiden legat stadigt och kraftigt över riksdagsspärren.

SD:s högsta siffra hitills i en opinionsmätning låg på nästan 8 %, har för mig att den låg på 7,5 %.

Men det är inte konstigt att det går så dåligt för Centerpartiet och Vänsterpartiet.

När det gäller Centerpartiet så är deras nu före detta partiledare Maud Olofsson troligen en stark orsak till detta, som om det inte räckte med enbart partiet.

Och Vänsterpartiet då............Ja, vad ska man säga? Att ett folkmordsparti som fortfarande bekänner sig till kommunismen, alltså en ideologi i vars namn det har begåtts flera folkmord på sammanlagt över 120 miljoner människor av olika slag, med olika sexuella läggningar och med olika politiska inriktningar, fortfarande sitter kvar i riksdagen är en stor skam för Sverige.

Och inte nog med det, Vänsterpartiets många sympatisörers och företrädares extrema våld emot bl a politiska motståndare och olika sorters invandrare, t ex judar, har förmodligen också bidragit till partiets låga opinionssiffror.

Dessutom har de ju en partiledare som fortfarande är stolt över att vara kommunist, och som fortsätter att bete' sig sämre emot alla som inte håller med honom än en liten barnunge som har smetat ner sig själv med avföring i en sandlåda.

Partiet och dess företrädare är för övrigt rent allmänt inte demokratiska, partiet var mer demokratiskt under Lars Werners ledarskap än vad det blev under Gudrun Schymans ledarskap och under hela Lars Ohlys tid som partiledare.

Med all säkerhet är Lars Ohly själv en av orsakerna till att partiet i nästan varenda opinionsmätning på sistone har legat farligt nära riksdagsspärren, det var bara en tidsfråga innan partiet hamnade under den.

Låt oss nu hoppas att partiet fortsätter att vara nära den, alltså att det fortsätter att gå dåligt för partiet rent allmänt.

För vi har haft detta vidriga folkmordsparti i riksdagen länge nog.

Det är helt enkelt dags att det åker ut ur riksdagen och fortsätter att stanna utanför den, Lars Ohly är ju i nästan samma klass som Gudrun Schyman när det gäller drickandet.

Det är ju som den gamle Nationalteatern-sångaren Ulf Dageby sjunger i låten "Ut i kylan":

"Ut i kylan, du stinker öl...."

I en annan text i samma låt sjunger han följande: "Ut i kylan, jag och min öl....."

Det allra bästa vore om folkmordspartiet Vänsterpartiet förintades helt och hållet.

För om så skedde så vore det enbart bra för demokratin, eftersom Vänsterpartiet inte är något demokratiskt parti.

tisdag 21 juni 2011

Danmark visar vägen återigen

Ikväll har följande i olika delar av svensk media varit omtalat:

Alla kriminella utlänningar ska utvisas ur Danmark, oavsett strafftid. Det är Danmarks integrationsminister Sören Pinds som har föreslagit detta.

Förslaget väntas gå igenom med stor majoritet, eftersom Socialistisk folkeparti och Socialdemokraterna är för det.
Det hela har debatterats idag.

Men experter varnar för att Danmark kan bli anmält för brott mot internationella konventioner.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.dn.se/nyheter/varlden/alla-kriminella-ska-ut-ur-danmark ,

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/alla-kriminella-ska-ut-ur-danmark_6261042.svd ,

http://www.gp.se/nyheter/varlden/1.657804-alla-kriminella-ska-ut-ur-danmark ,

http://www.skanskan.se/article/20110621/NYHETER/110629961/1060/-/alla-kriminella-ska-ut-ur-danmark

och

http://allahuakbar.se/wordpress/2011/06/alla-kriminella-ska-ut-ur-danmark/ .

I och med detta så visar Danmark återigen att landet är näst bäst i Europa på invandrings- och flyktingpolitik, Finland är dock det bästa landet i Europa när det gäller dessa saker för de släpper knappt in några invandrare och "flyktingar" alls.

Men så har Finland heller inga problem när det gäller sådana saker.

Och angående tjafset om "brott emot internationella konventioner": Sedan när är det fel att försöka stoppa brottslighet?
Svaret på den frågan är naturligtvis ett klart och tydligt ALDRIG!

Tänk om de som styr Sverige gjorde likadant, då hade vi ett mycket mycket bättre land eftersom majoriteten av de icke-vita invandrare och "flyktingar" som kommer till Sverige, eller redan är här, inte sköter sig.

För som det har varit de senaste 22 åren, och så är fortfarande, så kommer icke-vita invandrare som t ex araber undan med i princip precis vad som helst.

Visst, det finns vita invandrare som begår brott också, men de är relativt få om man jämför med de andra.

Som sagt, Danmark visar vägen återigen.

Vad tycker ni själva om det här?

torsdag 16 juni 2011

Ingen pardon för hjärndöda avskum

Alla hatar vi någon eller några, alla avskyr vi någon eller några, ja, alla ogillar vi någon eller några.

Och varje dag råkar personer illa ut på grund utav olika orsaker, t ex på grund utav att någon ogillar någon.

Men ska man göra någonting emot någon så ska man göra det emot någon som lever, inte någon som är död.

För de avskum som gör någonting emot någon som är död är hjärndöda och vidriga kräk som inte förtjänar någon som helst pardon, de ska inte ha någon pardon heller.

Ett exempel på sådana kräk stod det om idag, bl a på SVT text-tv i form av en notis.

Enligt den har nu den förre stadsministern Olof Palmes grav vandaliserats.
Graven på Adolf Fredriks kyrkogård i centrala Stockholm har blivit nedklottrad, enligt kyrkans personal som idag har polisanmält händelsen.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/olof-palmes-grav-ar-vandaliserad_6249930.svd ,

http://www.dn.se/sthlm/olof-palmes-grav-nedklottrad ,

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.654355-palmes-grav-vandaliserad ,

http://www.bt.se/nyheter/palmes-grav-vandaliserad(2821910).gm ,

http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=265188

och

http://www.skanskan.se/article/20110616/TTINRIKES/106169841/0/-/palmes-grav-vandaliserad .

Man kan tycka vad man vill om Olof Palme, man kan tycka vad man vill om vilken person som helst som är död.

Men man har ingen som helst rätt att vandalisera och förstöra någons gravplats för det.

De avskum som har gjort och gör sånt här ska straffas hårt, väldigt synd att vi inte har den sortens fängelser i Sverige som finns i USA.

För i dessa våldtas och knullas yngre interner sönder på löpande band.

Spärra in de kräk som vandaliserar gravar i samma celler som sadistiska sodomiter och homosexuella våldtäktsmän, efter den behandlingen tänker nog dessa yngre flera gånger om innan de gör någonting sådant igen.

För gör de det, ja, då vet de vad som väntar dem.

Med andra ord: Fram för kännbara straff!

tisdag 14 juni 2011

Skärpning, fascistmedia

PK-media förnekar sig sällan när det gäller att köra smutskastnings- och lögnkampanjer i sin desperata iver att sälja lösnummer.

Man kan ju tro att hela den politiskt korrekta massmedian står på avgrundens brant med en jättebazooka rakt upp i cenit redo att tryckas av, samtidigt som en jättebila är beredd att med ett kraftigt hugg skilja det massmediala "huvudet" frånn den massmediala "kroppen".

En utav de senaste i raden av PK-tidningar som står på denna avgrundens brant är, enligt SVT text-tv, Dagens Nyheter.

I DN från idag hestas det på ett oerhört osakligt sätt, som inte står Aftonbladets grova lögner och smutskastning långt efter, emot det nationalistiska partiet SvP, alltså Svenskarnas parti.

Och det är inte bara DN som har hestat emot detta trevliga sommarläger, ånej, annan PK-media är inte sen att haka på smutskastningen och lögnerna.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.dn.se/nyheter/sverige/hogerextremt-parti-bjuder-barn-pa-lager ,

http://svt.se/2.22620/1.2452928/extremparti_anordnar_barnlager

och

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/extremparti-bjuder-barn-pa-lager_6241412.svd .

Läs även nyhetssidan Realistens syn på det hela: http://www.realisten.se/2011/06/14/svt-rapport-sprider-desinformation-om-nordisk-vision/ .

Även Metro har skrivit, eller rättare sagt kört plagierat, om detta. Men eftersom Metro bara kopierar andra tidningars artiklar, alltså kör med plagiat, så tänker jag inte länka till Metros "artikel" och därmed se till så att jag begår medhjälp till brott.

För att plagiera är nämligen att begå brott.

Och angående SvP:s sommarläger: Vad är det för galet med detta?

Det har förekommit förut att partier och organisationer har anordnat läger och trevliga tillställningar förut, att sådant sker är absolut ingenting konstigt.

Det är heller inget konstigt att PK-media, t ex i det här fallet Dagens Nyheter, anlitar representanter för rena fascistorganisationer som t ex Expo att uttala sig om sånt här.

Och det säger ju allt, det är ju som om seriemördare skulle utreda sig själva.

Med andra ord: Resultatet skulle bli mer partiskt och förvrängt, än vad partiskt och förvrängt någonsin kan bli.

Men det är ju precis som det alltid är, skit anlitas av skit helt enkelt.

Och vaddå "nazistisk rörelse"? SvP heter inte NSF, dessutom är NSF nedlagt för flera år sedan.

Eller hänger inte den fascistiska PK-median med i "svängarna" längre? Nej, uppenbarligen inte, men det har de ju inte gjort tidigare heller.

Men upp till dans, vetja. Hela den nationella rörelsen tar säkert era händer, och hjälper er med "dansstegen" rakt ut i verkligheten.

"Kom igen, alla glada, nu tar vi oss en rejäl vals och ser vart det slutar någonstans!"

Dessutom har SvP i samband med bl a namnbytet, samt en massa andra saker, genomgått en stor förändring.

Det är nämligen inget nationalsocialistiskt parti längre, utan ett nationalistiskt parti.

Läs själva: http://www.svenskarnasparti.se/partiet/ .

I pappersupplagan av partiets stadgar står det nämligen redan på första sidan att SvP är ett nationalistiskt parti.

Dessutom hette ju partiet Folkfronten efter NSF, så PK-media borde kanske ta reda på fakta innan de uttalar sig.

Fast det klart, varför ska de göra det nu när de aldrig gör det annars?

Och sedan när blev det farligt att gå på sommarläger?

Eller vaddå, tror PK-media att radon huserar på samtliga av landets sommarläger, t ex hos SvP:s?

Läs mer om denna gas på t ex http://sv.wikipedia.org/wiki/Radon .

Men men, svensk PK-media gör ju allt för att vara världsmästare i förvrängdhet och okunnighet, i 99,99 % av fallen lyckas de alldeles utmärkt med detta.

Och angående det här med att en representant för SvP sade att "vi ser inte någon som svensk, bara för att personen har ett svenskt medborgarskap":

Ja, men det stämmer ju, man är ju inte svensk bara för att man har svenskt medborgarskap. Att vara svensk och att ha svenskt medborgarskap är inte samma sak.

Vilka personer som är välkomna på SvP:s sommarläger bestämmer SvP själva, alltså precis som alla andra som anordnar läger och andra tillställningar av olika slag gör.

Skärpning, fascistmedia/lögnmedia/PK-media!

måndag 13 juni 2011

Aftonbladets chefredaktör Jan Helin:" Jag gillar att slicka stjärthål djupt"

Så var det dags för lite spått och spyor på det etablerade lögnmedias svenskfientliga- och invandringsextremistiska blaska Aftonblödet, hoppsan, Aftonbladet menar jag, igen.

För vilken förnuftig och vettighetsförankrad människa avskyr inte denna lögnblaska?

De "journalister" som jobbar på Aftonbladet kan inte ens stava till ordet journalistik, ännu mindre till verklighetsförankring.

Däremot kan de stava till ordet verklighetsförnekning, de förnekar ju verkligheten varje dag 23 timmar om vartenda dygn.

Men stopp och belägg, vänta nu ett litet tag här! Består inte ett dygn av 24 timmar?

Jo, självklart, men lögnarna måste ju sova också.

Eller vaddå, tror ni att de ljuger i sömnen också?

Ja, visst gör de det.

Här har ni ett litet axplock ifrån Aftonbladets chefredaktör Jan Helins senaste dröm:

"Nej, svenskar blir aldrig misshandlade av icke-vita invandrare, de blir misshandlade av muslimska invandrare som är lika tjocka som överfyllda tonfisksburkar.
Visst, dessa invandrare är lite sotsvarta i sina arslen, men bara för det så är de inte vita. Detta har jag bevis för, eftersom jag slickar ändtarmarna på dem.

Jag brukar nämligen tröttna på att bo i ett bostadsområde där det inte finns några invandrare, så därför roar jag mig med att åka hem till dem och slickar deras stjärthål riktigt djupt och ingående.

För sådant representerar den mångkulturella drömmen."

Ja, hur ska Aftonbladets representanter kunna skriva sanningsenliga artiklar, när de inte ens kan vara sanningsenliga i sina drömmar ens?

Här har ni för övrigt en utav Aftonbladets senaste lögner: http://www.friatider.se/har-ljuger-aftonbladet-om-samhallsvaldet .

Och här en annan, dock är denna inte lika färsk: http://www.sourze.se/Aftonbladet_ljuger_om_svininfluensan_10692124.asp .

Sedan har vi den här också: http://sverigeidag.wordpress.com/2011/04/14/aftonbladet-ljuger-%E2%80%93-som-vanligt/ .

Och här följer några fler exempel:

http://nyheter24.se/noje/kandisar/8592-blondinbella-aftonbladet-ljuger

och

http://www.marcusbirro.se/bloggen/?p=1380 .

Nu är det här bara frågan om fem bevis på Aftonbladets lögner, det finns mängder med fler bevis än så.

Ni som vill läsa mer om Aftonbladets lögner har här en hel "radda" med exempel här: http://www.google.se/#sclient=psy&hl=sv&source=hp&q=Aftobladet+ljuger&aq=&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=bb1881ed2ed13775&biw=1259&bih=587 .

Dock får Aftonbladet rejält med megastryk av toalettpappersblaskan Metro när det gäller plagiat.

För Metros s k "journalister" skriver inte ens egna artiklar, däremot kopierar de artiklar från andra tidningar och bara lägger in dem.
Snacka om plagiat, sådant är olagligt!

För Aftonbladet har ännu inte sjunkit så lågt att de börjar köra med plagiat.

Men det är väl bara en tidsfråga innan de gör det också.

tisdag 7 juni 2011

"Antirasism" har inte på nationaldagen att göra

Jaha, igår så var det Sveriges Nationaldag. Men naturligtvis så var det antidemokratiska och fascistiska inslag med i det hela, jag tänker nu t ex på olika manifestationer som hölls emot "främlingsfientlighet" och "rasism" på vissa håll i landet.

Men vad är "främlingsfientlighet"? Och vad är "rasism"? Ja, det kan aldrig de som är med i sådana manifestationer eller som arrangerar dem svara på, nej, frågar man en sådan person vad han eller hon anser är främlingsfientlighet eller vad som är rasism så blir det knäpptyst.

Och TV4 då, som startade sin s k "Noll/rasism"-vecka på nationaldagen. Fy faan, säger jag om det, "antirasism" har inget på Nationaldagen att göra!

Däremot visar TV4 återigen att de är fascistiska och antidemokratiska, ingen av de som jobbar på kanalen tar avstånd från rasism mot svenskar.

Ska det manifesteras och demonstreras emot rasism så ska det göras emot ALLA former av rasism, t ex den rasism som begås emot svenskar.

Men det görs det aldrig.

Och vaddå "främlingsfientlighet"? För det första heter det inte främlingsfientlighet, utan invandrarfientlighet.

Och för det andra så är det upp till var och en vem han eller hon vill umgås med, ingen har rätt att tvinga någon att umgås med någon eller några som man inte vill umgås med.

Läs mer om fascistiska/"antirasistiska"http:/antidemokratiska/svenskfientliga arrangemang på nationaldagen på bl a

http://svtdebatt.se/2011/06/med-sverigedemokraterna-i-riksdagen-bor-vi-hissa-antirasistisk-flagg-idag/ ,

http://www.nationell.nu/2011/06/07/judekanal-startade-nollrasism-vecka-pa-nationaldagen/ ,

http://www.dagensmedia.se/nyheter/kampanjer/article4290.ece ,

http://politisktinkorrekt.info/2011/06/02/svensk-somalisk-fest-pa-nationaldagen/

och

http://gd.se/nyheter/sandviken/1.3272953-utlandskt-aven-i-ar-pa-nationaldagen .

Ja, sånt här har inte på Sveriges Nationaldag att göra, och ingen annanstans i Sverige heller förresten.

Och sedan det här med att demokratin gäller alla, ja, det är rakt igenom helfalskt. Alla som är politiskt korrekta får fira nationaldagen, människor som inte är det får det tydligen inte alls.

Här är ett av många exempel på det: http://politisktinkorrekt.info/2011/06/06/sdu-attackerade-under-nationaldagsfirande/ .

Ett annat bevis på vänsterinriktade "antirasisters" "demokratiska" och "fredliga" inställning hittar vi här: http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=263813 .

Så allt falskt snack om att alla har lika värde är just enbart falskt snack.

Vad de idioter som hej vilt till höger och vänster ständigt tjatar och gnatar om mångfald är totalt ovetande om är att det finns många olika sorters mångfald, t ex politisk mångfald.

Men detta har de inte fattat, eller också skiter de i det.

Sedan är långt ifrån all mångfald bra, t ex är mångfald i form av otaliga mängder brottslighet i form av bl a våldtäkter totalt förkastligt.
Och vilka det är som står för en övervägande majoritet av brottsligheten i Sverige vet vi ju alla, i alla fall vi som är verklighetsförankrade och som inte är trångsynta.

För jag säger så här: Inte fasen är det vita eller västerländska invandrare, resten får ni räkna ut själva.

Men är det någon mångfald som är bra för Sverige så är det biologisk mångfald, inte mänsklig alltså.

Dock finns det nackdelar med biologisk mångfald också, mördarsniglar t ex är ju ingen höjdare precis.

Sedan har vi den iranska ståuppkomiker med ett extremt svåruttalat namn som i en intervju i TV4-programmet "Hela Sveriges nationaldag" på nationaldagskvällen påstod att invandrarfientliga människor inte ska få fira nationaldagen.

Har man hört på självaste maken. Vilket oerhört demokratiskt påstående, va?

Jomen visst......
Fascistiska fjollor som henne betackar man sig verkligen för.

Hon kunde heller inte prata svenska, trots att hon hade bott i Sverige sedan 1991.
Dessutom hade hon uppenbarligen identitetsproblem också, ena sekunden påstod hon att hon är svensk för att i nästa sekund säga att hon inte är det.

Fast det klart, en iranier eller någon annan icke-svensk kan ju aldrig bli svensk, däremot kan den personen bli svensk medborgare.

Men bara för det så är man inte svensk, det är skillnad på att vara svensk och att vara svensk medborgare.

Eller hur?

måndag 6 juni 2011

Varför är det fel att fira Sveriges Nationaldag?

Nu har det blivit måndagen den 6:e juni, alltså Sveriges Nationaldag, en dag som anses fel, fult och rasistiskt att fira.

Varför är det på detta sättet? Ja, fråga alla mångkultur- och invandringsextremister i Sverige, men förvänta er inget svar.

För ni får inget svar från dessa idioter, lika lite som ni får något svar ifrån muslimer och många andra icke-vita invandrare på frågan om varför de anser att det är rasistiskt att fira denna nationaldag.

Jag och många med mig vet dock att denna dag inte är rasistisk eller är ful att fira, det skulle möjligtvis då vara att invandringsextremisterna gör den ful att fira.

För dessa anser ju att allt som är svenskt är rasistiskt.

Läs mer om det hela på t ex http://politisktinkorrekt.info/2011/06/05/vi-maste-atererovra-ordet-%e2%80%9csvensk%e2%80%9d-som-ett-superlativ/ och http://www.nationellidag.se/visa/default.asp?dokID=1516 .

Hur ska ni fira vårt lands Nationaldag förresten?

Själv tänker jag bl a spela Nationalsången på riktigt hög nivå, den framförs bäst av Ultima Thule, Odins Änglar eller Svensk Ungdom.

Hör själva (Ultima Thules version kommer först, därefter Odins Änglars version och sist Svensk Ungdoms):

http://www.youtube.com/watch?v=neaYcSInLWE ,

http://www.youtube.com/watch?v=agRtOlTWAqs

och

http://www.youtube.com/watch?v=RQ9_-JhxVpM .

Här kommer självklart också den Svenska flaggan att vara uppsatt i från och med i natt fram tills i morgon natt, förmodligen blir det något arrangemang också om vädret tillåter.

Men någon alkohol blir det inte, ska ju jobba på tisdag igen.

Här följer förresten fakta om om vår nationalsång, och vår nationaldag.

Varsegoda:

Om Sveriges Nationalsång: http://www.nordicacademicpress.com/o.o.i.s?id=52&vid=159

Om Sveriges Nationaldag: http://www.nordiskamuseet.se/publication.asp?publicationid=6121 .

Visst, det finns bra många fler länkar än så, men jag kan ju inte lägga in hur många som helst, särskilt inte när det står typ samma saker på nästan varenda länk som tar upp dessa båda ämnen.

Med dessa ord önskar jag mina läsare en bra och fin Nationaldag.

Vi ses i nästa inlägg!

onsdag 1 juni 2011

Är alltihop SD:s fel?

Egentligen borde jag väl haka på drevet i kritiken av kungens förnekanden till höger och vänster om allt fuffens som han tydligen har hållit på med, i en intervju igår begick han för övrigt ett svårslaget rekord i förnekanden.

Det var nämligen frågan om hela 36 förnekanden, mest i form av ordet nej, i en och samma intervju.

Lyckat, kungskrälle, du har verkligen ordets gåva (eller rättare sagt inte alls).

Nej, abdikera du, och låt prinsessan Victoria ta över rollen som stadschef. För hon har någonting som du har saknat länge nu.
Vad är det då? Jo, förtroende.

Stjärnadvokaten Peter Althin sade igår att allt fler kommer fram till att monarkin är en förlegad form och ett förlegat stadsskick.
Men det är inte monarkin som det är fel på, utan kungen.

Alltså: Avgå, kungskrälle.

Det politiskt korrekta etablissemanget har dock en helt fantastisk förmåga att alltid beskylla någon eller någonting för saker som de avskyr, särskilt Sverigedemokraterna får ut för allt möjligt.

Är det här med kungens alla skandaler SD:s fel? Ja, jag blir inte förvånad om någon insnöad PK-idiot påstår det.

Men nu till någonting annat, nämligen följande:

Ikväll stod en artikel på bl a SVT text-tv som hette "Papperslösa föreslås få vård".

Enligt den kommer förslagen att ge papperslösa och asylsökande invandrare att kosta hela 2,2 miljarder totalt, samt en miljard per år.

Det handlar om 35 000 asylsökande, samt mellan 10 000 till ytterligare 35 000 papperslösa.

Det som ska utredas är alltså om Sverige ska ge brottslingar som enbart ställer till med en massa problem rätten att få vård, ja, brottslingar är just vad de är, de har ju inte någon laglig rätt att vara här.

I annat fall skulle det inte heta papperslösa och asylsökande.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/papperslosa-foreslas-fa-vard_6211091.svd ,

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.641759-papperslosa-foreslas-fa-vard ,

http://www.skanskan.se/article/20110531/NYHETER/110539914/1007/-/papperslosa-foreslas-fa-vard ,

http://www.nsk.se/article/20110531/NYHETER/110539914/1007/-/papperslosa-foreslas-fa-vard ,

http://www.bt.se/nyheter/tt_inrikes/papperslosa-foreslas-fa-vard(2800420).gm ,

http://politisktinkorrekt.info/2011/05/31/illegala-invandrare-och-gomda-far-ratt-till-samma-vard-som-andra/ ,

http://ekuriren.se/nyheter/inrikes/1.1069367-papperslosa-foreslas-fa-vard

och

http://vgnt.se/papperslosa-ska-fa-vard/ .

Men visst, om det ska vara på det här viset så ska vi väl låta asylsökande seriemördare få vård också. Det har ju förresten redan hänt att seriemördare har sökt asyl i Sverige, jag tänker nu på en viss afghan.

Ja, han var smart han, för att vara riktigt säker på att få asyl i Sverige så begick han en massa mord i sitt hemland, och uppgav vid asylsökningen att han var förföljd i sitt hemland.

På frågan om varför han var förföljd så svarade han följande: -Jo, jag har mördat folk därnere, men detta för att kunna få asyl, ingen kan ju neka någon det om han eller hon har giltiga skäl att fly.

De tjänstemän som hörde detta fick minst sagt en jättechock! Detta hände någon gång under vintern 2008, om jag inte minns helt fel.

Men allt det här är säkert Sverigedemokraternas fel det också.

Tror ni han fick asyl? Nej, hör och häpna så fick han inte det, däremot forslades han tillbaka till Afghanistan där han vid ankomsten greps av polis.

Men jag hade inte blivit förvånad om han hade fått asyl, vi heter ju inte "Det upp-och-nervända landet Sverige" utan orsak.

Angående SD förresten så var igår partiet, eller rättare sagt en utav dess förtroendevalda, på den massmediala "PK-tapeten".

Det hela gällde kommunstyrelsens ledamot i Ängelholm, nämligen Patrik Ohlsson, som dömdes för att ha påståtts förtala vänsterpartisten Marie Linde'n i Göteborg.

Enligt domen hade han publicerat uppgifter på sin blogg om att hon skulle ha varit misstänkt för att ha lejt en mördare att mörda hennes exman.

Partiet anser dock inte att det finns några skäl till att få Ohlsson att gå ifrån sina politiska uppdrag, partiet har fullt förtroende för honom.

Men detta ondgör sig naturligtvis PK-media över.

Läs mer om det hela på bl a

http://www.metro.se/goteborg/fortalsdomd-sd-politiker-far-sitta-kvar/EVHkeD!ICEefWBjyQXUY/ .

Men stopp och belägg, vänta nu ett litet tag här.

Vad exakt är det som säger att Ohlsson har förtalat Marie Linde'n?
Svar: Inte ett dugg.

För det här har det nämligen stått om på flera olika sidor, t ex på nyhetsiten Politiskt Inkorrekt:
http://politisktinkorrekt.info/2010/04/24/v-politiker-lejde-mordare-nu-toppnamn-i-goteborg/ .

Ett annat exempel på en sida som har skrivit om det hela hittar ni här:
http://mittenradikalen.wordpress.com/2010/10/26/mittenradikalens-grundare-fortalsfalld/  .

Så varför skulle det som Patrik Ohlsson har påstått vara förtal?

Däremot utsätts ofta SD-representanter för förtal utav PK-media (t ex Aftonbladet) och politiska motståndare, t ex ifrån Vänsterpartiet.

Här följer några exempel:

http://www.dn.se/nyheter/politik/domd-for-hitlerbild-pa-sd-politiker ,

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/domd-for-hitlerbild-pa-sd-politiker_6069207.svd ,

http://politisktinkorrekt.info/2011/04/28/lokal-vansterpartist-domd-for-sd-fortal/ ,

https://www.flashback.org/t1508550 ,

osv osv osv, ja, listan kan göras lång.

Och angående politiker som har begått brott: Det finns få politiker, om ens någon alls, som aldrig har begått något brott.

För ni minns väl t ex när Fredrik Reinfeldts far blev dömd för rattfylla? Hans far var nämligen lokalpolitiker för Moderaterna.

Och ni minns väl t ex den socialdemokratiska politiker som dömdes för att ha våldtagit sina barnbarn?
Om inte, läs på följande länk: http://karpstryparn.wordpress.com/2009/10/01/socialdemokratisk-pedofil-valdtog-sina-tva-barnbarn/ .

Ja, det finns mängder med exempel på politiker som har begått brott av olika slag och också blivit dömda för dem.

Så att titt som tätt peka ut Sverigedemokraterna och andra invandringskritiska partier som brottsbelastade är lika löjligt som att försöka hitta en kopparödla som sitter ihop efter att försvarat sig mot en fiende genom att dela sig i flera delar.

Det som kopparödlor gör i sådana situationer kallas för självstympning, dock växer den delen som är åt huvudet ut igen.